adidas Group

Nye profiler på adidas Snowboarding team

Pressemeddelelse   •   Okt 12, 2012 14:19 CEST

Portland, OR, 12. oktober 2012 – adidas øger nu sit engagement i snowboarding med fem nye profiler på adidas Snowboarding pro teamet. Tidligere i år blev Jake Blauvelt præsenteret, og i denne måned kommer hans signatur-støvle. De nye pros på teamet er:

Kazu Kokubo, Eric Jackson, Helen Schettini, Forest Bailey og Keegan Valaika.

Denne gruppe atleter ser frem til at arbejde med adidas Action Sports, og de vil alle bære de adidas Snowboard-støvler, der kommer ud i efteråret 2013. Derudover vil Kazu, Eric og Keegan også køre i adidas’ tekniske ydertøj. Helen og Keegan vil desuden bære adidas Eyewear. Hele Snowboarding-linien lanceres i efteråret 2013.

adidas Snowboarding bliver ligesom adidas Skateboarding et dedikeret initiativ, hvor skatere og snowboardere selv er med til at designe tøj, sneakers og støvler til andre skatere og snowboardere. Det første produkt i kollektionen, Jake Blauvelts signaturstøvle ’après shred’, sparker projektet i gang. Den kommer med det ikonisk trefoil logo og lanceres under adidas Originals her i dette efterår.

adidas Snowboarding-kollektionen vil blive bakket op af en massiv kampagne med alle team-medlemmerne. Se mere på www.adidas.com/snowboarding, som på nuværende tidspunkt fokuserer på Jake Blauvelt, men som fremover vil være platform for alle adidas Snowboardings aktiviteter.

For yderligere information, kontakt venligst:

Ulrich Scheibelein - Country Marketing Manager
adidas Danmark