sloggi

Nyhed - usynlige bh’er til enhver lejlighed

Pressemeddelelse   •   Aug 24, 2012 14:17 CEST

For de fleste moderne kvinder er det efterhånden blevet en selvfølge at deres hverdagsundertøj ikke må synes under den stramme bluse eller de velsiddende bukser og derfor er sloggis laserskårne trusser gennem de sidste år blevet en fast del af undertøjsgarderoben hos mange af disse kvinder. Faktisk er de laserskårne trusser nu så kendt blandt målgruppen, at man i en helt frisk markedsundersøgelse* kan læse at hele 65% af de adspurgte kvinder mellem 12-60 år forbinder sloggi med usynligt undertøj. Derfor udvider sloggi nu deres sortiment indenfor dette segment og fra A/W 2012 tilbydes der tre forskellige bh’er med laserskårne sider for den samme, usynlige effekt.

The Invisible All-Rounder

T-shirt bh med multifunktionsstropper, bøjle, vattering og laserskårne sider, som passer de fleste outfits.

Fås i farverne: Beige Tint, Purple Flower, Sort, Blå og Hvid.

Størrelse: A-E skål, str. 70-85. Vejl. udsalgspris Kr. 279,-

The Invisible Multi-Talent

Den stropløse bandeau bh med bøjle og vattering har silikonebånd som sikrer 100% sikkerhed, komfort og bevægelsesfrihed. Der medfølger desuden multifunktionsstropper.

Fås i farverne: Beige Tint, Sort og Hvid.

Størrelse: A-E skål, str. 70-85. Vejl. udsalgspris Kr. 299,-

The Invisible WOW Effect

Wow effekten udebliver ikke med sloggis nye push up bh der lægger to skål-størrelser til ens normale bh størrelse og derved sikrer en iøjnefaldende kalvalergang. De laserskårne sider sikrer komfort og at bh’en ikke ses under en stram og udringet top.

Fås i farverne: Beige Tint, Purple Flower, Sort, Blå og Hvid.

Størrelse: A-D skål, str. 70-85. Vejl. udsalgspris Kr. 279,-

For yderligere information om kollektionen, udlån eller billeder, venligst kontakt:

Triumph International TEXTIL A/S

Marketing koordinator: Clara Dalsgaard

Mobil: +45 49 121 697

Mail: clara.dalsgaard@triumph.com

Dukanogså nemt downloade højtopløselige billeder (både kampagne - og fritskrabte billeder) på MyNewsDesk her:

sloggi blev introduceret i 1979 og var dengang en "bomuldsrevolution" og synonym med en helt ny generation af undertøj til kvinder. Siden hen kom sloggi men til i 1986 og badetøj i 2005.

Alle sloggi produkter er både "Øko tex 100" og "Medically Testet" certificerede, der sikrer forbrugerne mod sundhedsskadelige stoffer.

sloggi er af de fleste kendt for den gode kvalitet, behagelige pasform og senest også som det ledende undertøjsbrand med laser skårne trusser - både i microfiber og bomuld!

Der er siden starten for godt 30 år siden solgt over 1 milliard sloggi-trusser til forbrugere over hele verden fordelt på 120 lande. sloggi ejes af Triumph koncernen og har Nordisk hovedkontor i Espergærde i Nordsjælland.