Nykredit

Nykredits mobil-applikationer hentet 80.000 gange

Pressemeddelelse   •   Feb 04, 2011 08:22 CET

For at imødekomme et stærkt ønske hos danskerne har Nykredit i 2010 introduceret fem forskellige mobil-applikationer. Mere end 80.000 gange er en af Nykredits mobil-applikationer indtil nu hentet ned på en smartphone.

Specielt MitNykredit, Nykredits mobilbank, tog brugerne rigtig godt imod. På en måned hentede 5% af Nykredits kunder applikationen, hvor man kan tjekke saldo, transaktioner og flytte penge. Og udviklingen fortsætter.

Skræddersyet efter brugerønsker
- I løbet af det næste halve år kommer Nykredit med nye, opdaterede versioner af mobil-applikationerne, hvor input fra brugerne spiller en væsentlig rolle. Brugerne har haft mulighed for at gå i dialog med Nykredit, og mange har brugt muligheden for at komme med idéer og kommentarer, bl.a. på Nykredit Bloggen. Feedbacken tager vi med i udviklingen med det samme, fortæller Thomas Egede Kragh, underdirektør i Nykredits Digitale Kanaler.

Fokus på mobilbank Dialog, service og rådgivning er omdrejningspunkter, når Nykredit udvikler mobil-applikationer. I Nykredits mobilbank kommer der derfor hele tiden nye features til. I løbet af de næste måneder bliver det muligt at bestille valuta og se det center, hvor man kan hente pengene. Det bliver også muligt at beregne, hvor meget kan man købe bolig for, og man kan designe sit eget Dankort.

Se forbrug i farver
Nykredits Forbrugsoverblik i netbanken, der giver overblik over privatforbrug, kommer også til mobilen i løbet af foråret. Lagkagefigurer og farver giver mulighed for et samlet overblik over, hvad man bruger sine penge til.

Nykredits bankmobil fås til iPhones og er på vej på Android Market.
Se mere på nykredit.dk/mobilapp og på Nykredit Bloggen

Kontakt
For yderligere oplysninger kontakt venligst underdirektør Thomas Egede Kragh, Nykredits Digitale Kanaler, tlf. 51 39 33 47 eller Kommunikationsafdelingen, tlf. 44 55 14 68.

Hent pressemeddelelsen som pdf: Nykredits mobil-applikationer hentet 80.000 gange