Fein Danmark A/S

Nyt elværktøj giver ledningsfri topydelse

Pressemeddelelse   •   Feb 11, 2011 09:27 CET

Med Fein Akku SuperCut udvider den tyske virksomhed igen sortimentet af professionelt værktøj til ombygning og renovering.

Det nye elværktøj er konstrueret til krævende save- og skærearbejde og er i dag markedets kraftigste oscillerende værktøj. Den arbejder med op til 18.500 svingninger fra side til side i minuttet, og det gør den tre gange hurtigere end noget tilsvarende værktøj på markedet. Med den batteridrevne version følger to 18 volt lithium-ion batterier med høj kapacitet, der sammen med en hurtiglader gør det unødvendigt at afbryde arbejdet. Alligevel vejer SuperCut’en med batteri kun 2 kg.

Værktøjet fås også i en kabelversion. Begge versioner er udstyret med Fein’s hurtigspændesystem, der ikke kræver brug af værktøj ved skift af klinge.

Fire sætløsninger
Fein Akku SuperCut fås med komplet tilbehør til fire forskellige områder:
1. Indendørs træarbejde på byggepladsen med alt tilbehør til monteringsarbejde og indpasning af møbler, gulve vægge o.l.
2. Udskiftning og reparation af vinduer herunder udskæring af kittede termoruder og af-slibning af gammel maling.
3. Renovering af fliser og baderum.
4. Arbejdet med varme- og vvs-installation
herunder udskæring af monterede fliser og kapning af overflødige rør af kobber eller plast. Dertil fjernelse af gulvbelægninger, fliseklæb, puds, mørtel o.m.m.

Nærmere oplysninger fås hos Fein Danmark A/S på tlf. 59 44 15 11 og på www.fein.dk.

Filer

Størrelse 0,92 Mb