Cad Quality A/S

Nyt fra Cad Quality - ændring i organisationen og pænt farvel til afholdt kollega.

Pressemeddelelse   •   Jun 26, 2013 15:54 CEST

Ændringer og optimering i organisation hos Cad-Q A/S

Tidligere Country Manager Jesper S. Christensen takker af.
Foråret 2013 har på mange måder været en spændende periode. Sammenlægningen af samtlige aktiviteter i Cad-Q Jylland og Cad Quality A/S på Sjælland sker i dag, som annonceret tidligere på året, under ledelse af country manager Nis Weibel.

Overdragelsen af de mange opgaver i forbindelse med håndteringen af et så stort firma, er sket med tidligere country manager Jesper S. Christensen som en uundværlig støtte og co-pilot.

’Cad-Q blev etableret i DK i efteråret 2010 og Jesper har indtil februar i år stået i spidsen for udviklingen af forretningen til at omfatte 30 medarbejdere og en omsætning på mere end 50 mill DKK.
Missionen er udført og Jesper har leveret som aftalt.

Jesper har gjort en stor indsats for Cad-Q og vi skylder ham stor tak for sit store engagement, sin loyale støtte og sine store faglige kompetencer, som både kunder og kolleger alle har nydt godt af, både førhen, og i overdragelsesperioden. Således har vi kunnet trække på Jespers store netværk og erfaring efter mere end 17 år i branchen og på hans viden om behovene i markedet samt naturligvis forholdene i Cad-Q koncernen. Vi ønsker Jesper held og lykke fremover’, siger Nis Weibel.

I dag bliver ledelsesopgaverne på landsplan i Cad-Q varetaget af country manager Nis Weibel, som man ved spørgsmål, kan kontakte på mail: nw@cad-q.dk.

Med ansvaret for salg på byg siden har Cad-Q pr. 1. juni ansat salgschef Henrik Munk Madsen, som vil kunne kontaktes på hmm@cad-q.dk. Henrik’s kvalifikationer kommer fra stillinger, som salgschef hos Stofa, Comit og IBM og han er dermed en erfaren ressource, som vi har store forventninger til, og med rette.

På industrisiden kan Jess Nielsen, der i dag er salgschef, kontaktes på jgn@cad-q.dk.
Henover sommeren ser vi frem til at byde velkommen til flere nye medarbejdere, som du som kunde vil kunne drage stor nytte af, bl.a. i forhold til kompetenceudvikling og kurser generelt.

Cad-Q opruster således, og er med de nye kræfter klar til hjælpe dig, som kunde til en mere effektiv hverdag med CAD, PLM og CAM.

Cad Quality A/S, i daglig tale Cad-Q, er den førende leverandør af model- og tegningsrelateret IT i Norden.

Som certificeret partner og forhandler hos en række førende IT udbydere, arbejder vi med implementering af software, uddannelse, support og IT-understøttelse af CAD-relaterede systemer til byggeri, ejendomsforvaltning og industrisektoren.
Vores løsninger er baseret på CAD-systemer og internt udviklede supplerende systemer til digital tegning-relaterede oplysninger.

Vores områder er bygning / infrastruktur, ejendomsadministration og industri.

Takket være vores erfaring og bredde, kan vi altid præsentere helhedsløsninger baseret på dine udfordringer

Cad-Q er certificeret Autodesk Gold Partner. Se vore øvrige certificeringer her