Sales Plus Danmark

Nyt mini-salgskursus til iværksættere og mindre virksomheder

Pressemeddelelse   •   Jul 31, 2012 16:00 CEST

Sales Plus lancerer nu et nyt mini-salgskursus til iværksættere og mindre virksomheder, samt sælgere der skal have genopfrisket værktøjerne.

Virksomhederne kan undgå nedgang i omsætningen, og få nye sælgere hurtigere i gang, med nyt mini-salgskursus på 4 eller 8 timer, via rådgivningsfirmaet Sales Plus.

Vi tager fat i virksomhederne, og sammensætter et individuelt program, alt efter behovet, siger direktør og ejer, Ervin Hansen. Grundelementerne er de samme, men virksomhederne kan vælge at få mini-kurset sammensat efter behovet i virksomheden, og hos sælgerne. Vi kigger på flere ting, fortsætter Ervin Hansen. Først og fremmest, kigger vi på behovsafdækning, før og efter salgsmødet, mersalg vs. Gensalg, samt gennemgang af salgets facetter.

Behovet er der, det ved vi, og nu hjælper vi så iværksættere og mindre virksomheder, som ønsker at fremme salget snarest muligt, uden at det går ud over den tid de skal bruge på at udvikle deres egne koncepter. Vi udstyrer, fortsætter Ervin Hansen, den enkelte virksomhed med kompetencer de måske ikke havde i forvejen, eller som måske har ligget underdrejet.

Sales Plus fokuserer meget på kunden i centrum, og det bliver vægten også lagt på, når mini-salgskurset sammensættes.

Udover nye sælgere, eller iværksætter der skal klædes på, forventer Ervin Hansen fra Sales Plus også, at sælgere, der skal have genopfrisket værktøjerne, kunne være potentielle til kurset. Sælgerne skal, siger Ervin Hansen, så at sige bringes tilbage til de gamle dyder, og huske rette fokus.

Sales Plus er et rådgivningsfirma, med speciale i salg og medievalg. Ervin Hansen står gerne til rådighed for spørgsmål på 3134 3660.

Sales Plus er etableret og ejet af Ervin Hansen. Virksomhedens kompetencer ligger i inden for rådgivning, med specielt fokus på salg og medier. Virksomheden er meget fokuseret på at bringe kunderne tilbage i centrum.