Stadium Denmark A/S

Oktobers medlem priser på Stadium

Pressemeddelelse   •   Okt 13, 2010 12:07 CEST

Som medlem af Stadium får du ikke kun en bonus på dine køb, du får også ekstra gode medlem priser på udvalgte produktgrupper, medlems rabatter og invitationer til VIP aktiviteter i butikken. Du får også ekstra lave priser på rejser og arrangementer. Besøg stadium.dk - fantastisk tilbud på streetwear, tasker, børnetøj og meget mere.

Denne måned kan du købe en cardigan fra Race Marine i tre forskellige farver, varm vinter jakke fra Everest og en pullover fra Race Marine - alle varer med et godt tilbud til Stadium medlemmer!

Stadium har en stor mængde af undertøj, herretøj og dametøj samt sports produkter, besøg stadium.dk og du kan finde alle dine foretrukne varemærker i flere modeller.

Ønsker du flere stadium kort? Nu er det muligt at have flere Stadium kort i familien og de er alle være tilsluttet den samme bonus konto.

Gå ikke glip af fantastiske tilbud - bliv medlem på www.stadium.dk idag!

STADIUM.DK NORDENS STØRSTE SPORTSBUTIK PÅ NETTET

Velkommen til Nordens største sportsbutik online. Hos os handler du enkelt mode, sko og udstyr til sport og fritid til den bedste pris.