SunCore Innovation.com

OnlineBingo forbereder seg til enda større bingo jackpoter

Pressemeddelelse   •   Feb 25, 2010 11:03 CET

En av Norges største bingosider, OnlineBingo.nu, blir den 25. februar en del av OnlineBingo.eu og forbereder seg dermed på at skifte software fra sin nåværende leverantør Parlay Entertainment Ltd til Boss Media senere i vår.

Ved å bli en del av et stort europeisk nettverk vil spillerne få enda mer ut av å spille bingo på nett. Ved å bruke Boss Medias software, får OnlineBingo.eu nemlig adgang til alle jackpoter i Europa. Det betyr at spillerne kan spille om enda større jackpots og endnu flere gevinster samtidig som brettene blir billigere.

Hos OnlineBingo gleder man sig over å kunne tilby spillere endnu større jackpoter og enda mer kvalitet for pengene. Man forsikrer at det ikke er noen grunn til bekymring hos spillerne over skiftet. Bortsett fra at der kommer flere gevinster og større jackpoter, vil OnlineBingo forbli den samme bingosiden som spillerne nå spiller trygt og sikkert på. Spillene og supporten tilbys fortsatt på norsk. Alle spillere vil få beskjed når skiftet til det nye software nærmer seg.

Spillere som ønsker mere informasjon kan kontakte OnlineBingos norske support på tlf. 800 12081