Lekmer.dk

Op til 34% på de populære julegaver med Monster High, Zoobles og Hot Wheels | Op til 58% på alt udstyr til luciaoptoget | Julegaveideer til alla aldre | Vind Brio Metrobane!

Pressemeddelelse   •   Nov 29, 2011 11:36 CET

Ugens bedste tilbud hos Lekmer.dk!

Julegaver til alle børn i alle aldre
lekmer.dk finder du julegavesiderne, hvor vi har samlet de mest populære julegaver i forskellige prisklasser og til alle børn, i alle aldre. Mindst 10.000 julegaver på lager til omgående leverance. Velkommen til vores bedste julegaveideer!

Ugens tilbud!
Real Construction - en værktøjskasse til den kreative lille gør-det-selv. En værktøjskasse med 125 dele. Nu 179 kr (299 kr). Spara 120 kr - du får 40% rabat!

Vind metrosættet fra Brio!
Nu har du chancen for at binde - Brio, Togbane, Metrosæt! Lekmer udlodder 8 sæt til en total værde af 3992 kr. Tør vi sige at det sikkert bliver årets julegave til de små? Vind Brio,Metrosæt på Lekmers Facebookside!

Køb Brio, Metrosæt hos Lekmer.dk - Nu 399 kr (499 kr). Spar 20%. Vinder du konkurrencen og har købt produktet får du selvfølgelig penge tilbage!

Byt alle dine julegaver tom. 17. januar 2012
Nu kan du i ro og fred, handle alle dine julegaver til børnene. Lekmer giver dig ret til at bytte efter jul, hvis det ikke rigtig blev, som forventet. Du kan bytte alle julegaverne helt ind til 17. januar 2012. Det er da rart!

Køb julegaverne nu – betal til februar 2012 til 0% i rente!
Igennem vores samarbejde med Klarna, kan du nu handle med faktura, og ikke betale før februar 2012. Til 0% i rente!

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM