Packard Bell.

Packard Bell lancerer markedets tyndeste alt-i-én PC

Pressemeddelelse   •   Nov 22, 2011 14:20 CET

Packard Bells har netop lanceret den nye version af sin PB OneTwo, som er en alt-i-en PC. Den nye PB OneTwo er 65 pct. slankere end sin forgænger og er udført i et stilfuldt design, der passer ind i et moderne hjem. Samtidig er det en af de kraftigste alt-i-én PC på markedet, som samler hele familiens behov for elektronisk underholdning på ét og samme sted.

PB OneTwo ligner en smart fladskærm på fod, som kan drejes præcis i den vinkel, man ønsker. Det er det også, men den er meget mere end det! PB OneTwo er en integreret biograf, digitalt TV, lydsystem, fotogalleri, monitor, DVD afspiller / optager og meget mere. Alt sammen komprimeret i et stilfuldt design, som det ene øjeblik kan bruges som monitor på skrivebordet og det næste øjeblik bæres ind i stuen og anvendes som TV.

Udover at forsyne hjemmet med et stykke stilfuldt design er PB OneTwo også udstyret med en intuitiv touchskærm, der gør brugeren i stand til at scrolle, bladre og zoome ved hjælp af fingerspidserne. Packard Bell TouchPortal giver brugeren mulighed for at trække og slippe sine yndlingsprogrammer og arrangere rækkefølgen efter eget ønske. TouchBrowser muliggør hurtig åbning af webbrowseren, TouchFriends forbinder med et enkelt tryk brugeren til sociale medier som Facebook, Flickr eller YouTube, mens TouchMemo sammen med tid og vejr-widgets giver hurtig adgang til vigtige informationer. Musik, fotos og video håndteres også via berøringsoptimerede apps, som giver brugeren mulighed for at kontrollere og nyde sine yndlingsmedier. PB OneTwo fås også uden berøringsskærm.

PB OneTwo har flere muligheder for tilslutning til eksterne enheder, herunder 4 USB 2.0 porte, 2 USB 3.0 porte for ekstra hurtig dataoverførsel, en 5-i-1 kortlæser, HDMI ®-in, stik til audio ind og ud, som betyder, at man nemt kan tilslutte sit digitale kamera, tablet, mobiltelefon, harddisk, hovedtelefoner mv.

Kraften i PB OneTwo leveres af en 2. generations Intel ® Core™ processor, som sørger for at brugerne uden problemer kan afspille Blu-Ray film og spille de mest krævende videospil. Grafikken leveres af NVIDIA ®, AMD eller Intel ®, som understøtter en Fuld HD 16:9 skærm (1920x1080 opløsning), der fås i 21,5" eller 23". Lyden skabes via 5,1 Creative ® THX ® TruStudio PC ™, som med to x 2,5 W højttalere, giver brugeren en sorround sound oplevelse.

Pris og tilgængelighed

PB OneTwo er tilgængelig til december til en vejledende pris fra 4.999 kroner inkl. moms.

For yderligere information, kontakt venligst:

Martin Westergaard, PR-konsulent, Access PR

E-mail: mw@access-pr.dk

Om Packard Bell

Packard Bell banede vejen for brugen af computere i hjemmet, ved at transformere et besværligt men nyttigt arbejdsredskab til en brugervenlig, uundværlig enhed i vore dages moderne hjem. Det kendetegnende ved Packard Bell’s produkter er, at det er stilfulde produkter med smarte funktioner, som er tilgængelige for alle. I 2008 blev Packard Bell opkøbt af det Taiwan-baserede Acer Inc., og udgør tilsammen i dag verdens næststørste computerfirma. Inden for Acer-gruppen, bestræber Packard Bell for at designe miljøvenlige produkter og etablere en grøn forsyningskæde gennem samarbejde med leverandører. For mere information, besøg venligst: www.packardbell.dk