Romantiske-Gaver.dk

Personlige gaver til kæresten

Pressemeddelelse   •   Feb 13, 2013 13:04 CET

Køber du personlige gaver til kæresten for at gøre ham/hende glad op til valentinsdag?

Romantiske gaver i Taastrup har næsten 9000 kunder der handler gave online til kæresten.

Vi er utrolig glade for den opmærksomhed og tillid danske forbrugere viser os ved at daglig bestille romantiske gaver på min hjemmeside. Specielt hyggelig er det med reference historier der hvor det er kærlighed på spil, og hvor personlig gave til kæresten var en del af en hyggelig aften, siger Helle.

Det er blevet mere populært at give personlige gaver til kæresten, hvilket vi også mærker her på Romantiske-Gaver.dk. Der kan være flere grunde til denne udvikling, men faktum er i hvert fald, at du rammer plet med din gaveide, hvis du gør den personlig og lægger følelser i. De meget populære personlige gaver er et symbol på din kærlighed til din kære.

Det lyder måske ret simpelt, men nogle gange det ikke de fancy produkter der gør os glade. En simpel funktionel gave med navn eller sød tekst en mere end nok. Gaver med navn er meget populært for tiden, men der findes jo et hav af andre personlige gaver.

Læs mere om Romantiske gaver og følg virksomhed på Linkedin.

Personlige gaver til kæresten Handelsbetingelser:

• PERSONLIG SERVICE

Romantiske-Gaver.dk sidder klar til at hjælpe dig for at sikre, at du får den bedste mulige handels-oplevelse. Romantiske-Gaver.dk diskuterer ikke. Dette gør at vi kan tilbyde dig den mest servicemindede oplevelse.

• ALTID 4 UGERS FULD RETURRET

Hvorfor kun tilbyde lovens minimumskrav? Romantiske gaver stiller ingen spørgsmål.

• ROMANTISKE GAVER BETALER DANKORT/VISA GEBYR

Den eksplosive vækst i nethandlen giver penge i kassen hos Nets. Det koster nemlig et gebyr, hver gang du bruger Dankortet på nettet.

• NO CURE - NO PAY

Ønsker du at returnere ordre? No Cure - No Pay, du betaler kun når du er tilfreds - eller; når en personlige gave til kæresten var en succes.

• PERSONLIG HILSEN

Send en personlig hilsen eller et kærlighedsbrev til en du holder af.