Hitachi Data Systems Denmark OLD

Peter Juul ny Channel & Marketing Manager hos Hitachi Data Systems

Pressemeddelelse   •   Nov 30, 2010 08:35 CET

Peter Juul, 39 år, er fra 1. november 2010 ansat som Channel & Marketing Manager hos Hitachi Data Systems. Peter Juul erstatter Michael Brødegaard, som fra 1. december er udnævnt til Partner Development Manager for Hitachi Data Systems EMEA med ansvar for Hitachis partnerprogram i EMEA.

Peter Juul kommer senest fra en stilling som Channel Manager hos NetApp, hvor han havde ansvaret for partnerne. Hos Hitachi Data Systems glæder Peter Juul sig til at tage sig godt af virksomhedens eksisterende partnere, og så har han et klart mål om at øge kendskabsgraden betydeligt.

”Hitachi Data Systems er en spændende virksomhed, væksten er til at tage og føle på, og så har vi en lang række gode og loyale partnere. Jeg skal styrke partnerrelationerne endnu mere og sørge for, at Hitachi Data Systems ikke blot fortsætter med at være et kendt navn blandt nuværende og fremtidige partnere, men også anerkendt. Vi skal være ’top of mind’ blandt partnerne, når det gælder storage-løsninger,” siger Peter Juul, Hitachi Data Systems.

Udover at have ansvaret for kanalen skal Peter Juul også varetage de danske marketingaktiviteter. Foruden NetApp har Peter Juul været ansat i CyberCity/Telenor, HP, Compaq og Cultivator

Peter Juul er gift, har to børn og bor i Glostrup.

Andre nyansættelser i Hitachi Data Systems

Jørgen Uldall Pedersen er ansat som Senior Consultant med ansvar for installation af kundeløsninger, herunder optimering samt rådgivning om udviklig og forbedringer.

Morten Petersen-Westergaard er ansat som Account Manager med primært fokus på den offentlige sektor.

Thomas Svane er ansat som servicetekniker. Thomas kommer fra en lignende stilling hos Oracle og vil indgå i et team af serviceteknikere i det storkøbenhavnske område til betjening af Hitachi Data Systems’ hastigt voksende kundekreds.

Administrerende direktør Merete Søby, Hitachi Data Systems

E-mail: merete.soby@hds.com

Om Hitachi Data Systems

Hitachi Data Systems leverer informationsteknologier – de bedste i deres klasse – serviceydelser og løsninger, som giver en overbevisende indtjening (ROI), en uovertruffen afkastningsgrad ROA) og påviselige forretningsresultater. Hitachi Data Systems har en vision om, at it skal være virtualiseret, automatiseret, klar til cloud computing og bæredygtig. Vi tilbyder løsninger, der optimerer it-omkostningerne og øger smidigheden. Hitachi Data Systems har flere end 4.300 medarbejdere på verdensplan og opererer i over 100 lande og regioner. Hitachi Data Systems’ produkter, serviceydelser og løsninger benyttes af verdens førende virksomheder, og flere end 80% af disse virksomheder findes på Fortunes globale top 100 liste. Hitachi Data Systems er overbevidst om, at data er drivkraften i verdenen, og at information er den nye valuta. Læs mere på: http://www.hds.com.

Om Hitachi, Ltd.

Hitachi, Ltd. (NYSE: HIT/TSE: 6501) har hovedkontor i Japans hovedstad, Tokyo, og er en førende global elektronikvirksomhed med cirka 360.000 medarbejdere verden over. Hitachi, Ltd. havde i regnskabsåret 2009 (med slutning 31. marts 2010) en samlet omsætning på 8.968 mia. yen (USD 96,4 mia.) Hitachi fokuserer mere end nogensinde på områder inden for social innovation, herunder telekommunikation, energi, miljø, industri, transport, samt sociale og urbane systemer og det avancerede udstyr og de nøglekomponenter, der understøtter dem. Få mere at vide om Hitachi på http://www.hitachi.com.

© 2010, Hitachi er et registreret varemærke tilhørende Hitachi, Ltd. og/eller dets filialer i USA og andre lande. Hitachi Data Systems er et registreret varemærke og registreret servicemærke tilhørende Hitachi, Ltd. i USA og andre lande.