Tura Scandinavia AB

PIXI sætter ny standard for ministativer

Pressemeddelelse   •   Jun 25, 2013 10:00 CEST

Italienske Manfrotto – der er førende på verdensplan inden for stativer og tilbehør til foto og video - lancerer PIXI, et transportabelt ministativ som er det perfekte tilbehør til de bedst sælgende kameraer på markedet. Det unikke ved PIXI er, at du med et enkelt tryk på en knap indstiller kuglehovedet i den ønskede position og når knappen slippes låses indstillingen. På den måde lettes indstillingen og du er hurtigt klar i den rette position til fotografering og filmoptagelse. Som en yderligere finesse får du, når du folder benene sammen, et perfekt håndgreb til kameraet, som er ideelt til videooptagelse i forskellige perspektiver. PIXI har universal ¼ "gevind så det kan anvendes til et stort udvalg af kameraer og også til iPhone sammen med Manfrotto KLYP. PIXI er konstrueret solidt, hvilket blandt andet fornemmes ved at det er fremstillet af rustfrit stål. Gummifødder garanterer stabilitet på alle underlag. Manfrotto distribueres i Norden af Tura Scandinavia AB og PIXI kan bestilles nu. Detailprisen på PIXI forventes at bliver ca. 299 kroner.

Art.nr: 680249 - MANFROTTO Bordstativ  MTPIXI-B

For mere information - kontakt Tura Scandinavia telefon: 48 18 78 81
E-post: dk@turascandinavia.com Eller
Manfrotto Brand Manager Juha Tegelholt.
Telefon:+46 733-51 52 78
E-post: juha.tegelholt@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker
og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.

Gear By Carl Douglas er Tura Scandinavia eget mærke. Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil.