Kokken & Jomfruen

Pizza og burgere til konfirmationsmiddagen

Pressemeddelelse   •   Feb 17, 2011 06:43 CET

Konfirmanderne bestemmer
Konfirmationen er en stor dag, og det er vigtigt, at det hele er perfekt.
Konfirmanderne glæder sig til at træde ind i de voksnes rækker, og det er spændende at være med til at planlægge sin egen fest og være den, der bestemmer, hvordan det hele skal være.
Men selvom det er spændende, kan det også virke uoverskueligt; Hvad skal jeg have på, hvor skal festen holdes, skal der være underholdning, skal jeg holde tale eller skrive en sang, hvad skal vi have at spise? Dette er blot nogle af de beslutninger, konfirmanden skal være med til at træffe.

Spændende om der bliver serveret pizza eller oksemørbradMaden er essentiel for en vellykket fest, og man kan være i tvivl, om man kan forvente at få pizza eller burgere, hvis man skal til konfirmation. For til konfirmationen, er det vigtigt, at det, der serveres, er noget, konfirmanden kan lide. Heldigvis er netop maden normalt ikke lige det, konfirmanderne går mest op i, og derfor får forældrene stor indflydelse på, hvad der bliver valgt af mad. Samtidig har Diner Transportable leverandøren, Kokken & Jomfruen, udviklet og sammensat en række menuer, hvor der er taget hensyn til, hvad unge mennesker ofte spiser. Det har resulteret i et specielt menukort, der kun henvender sig til konfirmanderne. Derfor behøver man ikke være bange for at skulle spise pizza eller burgere, hvis man skal til konfirmation.
”Vi mener, konfirmationen er en af livets største fester, og derfor er det vigtigt, at alle bliver glade og tilfredse”, udtaler direktør for Kokken & Jomfruen, Henrik Nygaard. ”Det er derfor, vi har valgt at gøre så meget ud af det med et helt specielt menukort til lejligheden, så der er noget som både konfirmanderne og de voksne kan glæde sig til at skulle spise”, slutter Henrik.

Menukortet kan bestilles på tlf.: 70 10 70 11 eller på Kokken & Jomfruens hjemmesidewww.kokkenogjomfruen.dk