Polar Electro Danmark ApS

Polar præsenterer kraftfuld, kompakt Polar OH1 Optisk Puls sender

Pressemeddelelse   •   Aug 26, 2017 13:07 CEST

Hovedfunktionerne omfatter:

• Nøjagtighed: Udrustet med Polar's videnskabeligt udviklede, markedsledende optiske pulsmåling.
  • Alsidighed: For brugere, der foretrækker ikke at benytte bryststrop eller håndledsbaseret puls, kan Polar OH1 bæres på underarmen eller overarmen under enhver sportsaktivitet og OH1 er vandtæt ned til 30m.
  • Mangfoldighed: Brugere kan følge deres puls i realtid på kompatible Polar- og Bluetooth-enheder, Polar Beat-mobilapp og andre tredjeparts fitnessapps. Efter træning kan data overføres til Polar Flow. Når parret med Polar Beat, Polars gratis fitness- og træningsapp, kan brugerne få adgang til pulsdata og træningsvejledning i realtid, mens en mere detaljeret  oversigt er tilgængelig i Polar Flow, hvor Polars Smart Coaching-funktioner tilbyder yderligere vejledning og feedback om specifikke aktiviteter.
  • Bekvemmelighed: intern hukommelse op til 200 timers pulstræning, lang batterilevetid op til 12 timer kontinuerlig drift (USB genopladeligt batteri), og firmware opdateringer muligt via USB.
  • Komfort: lille sensor og blødt, tekstil armbstrop der passer nemt og behageligt rundt om armen.
  • Brugervenlighed: Det er ikke nødvendigt at fugte remmen eller løfte trøjen.
  • Lær mere om Polar OH1 her.

“Polar OH1 leverer et kompetent alternativ til bryst - og håndleds baseret pulsmåling” siger Henrik Andersen, Salgs – og Marketing manager, Polar Danmark . “Vi ved at komfort og præcision er nøgle ingredienserne til optimal præstation. Begge ingredienser er opnået I detaljerne i den nye OH1.”

“I fitness centeret eller på vejene og stierne, uanset hvilken sport du dyrker, kan du stole på at OH1 leverer præcise, stabile data på en meget komfortabel måde” siger Henrik Andersen.

Polar er førende inden for pulsmålere, aktivitetsmålere og træningscomputere. Polar har næsten 40 års erfaring og en succesrig baggrund inden for innovativt fysiologisk og sportsmedicinsk research. Derfor kan vi tilbyde en lang række produkter til alle konditionsniveauer, fx cykelcomputere, bærbare sportsprodukter og aktivitetsmålere, træningsapps og webtjenester. Vores prisvindende træningscomputere er de mest solgte på verdensplan via mere end 35.000 salgssteder. Polar er et familieejet firma med hovedkvarter tæt på Oulu i Finland og aktiviteter i mere end 80 lande, herunder det amerikanske hovedkvarter i Lake Success, NY. For yderligere information, besøg hjemmesiden polar.com.