Halfdan Timm ApS

Populær marketing-uddannelse i nye klæder

Pressemeddelelse   •   Sep 01, 2014 19:01 CEST

Kursusvirksomheden Bigum & Co har ad flere omgange arrangeret den populære online marketing-uddannelse - men for fortsat at levere den bedste uddannelse af sin art på dansk grund er rødderne revet op og rammerne gentænkt for uddannelsen.

Hvor uddannelsen før i tiden løb over et helt år er den nu skåret ned til blot 8 uger, der til gengæld er væsentligt mere intensive. Dette betyder, at kursisterne hurtigere får nye kompetencer inden for online markedsføring og derved hurtigere kan tage disse kompetencer til deres arbejdsplads.

De fleste kursister har nemlig i forvejen en arbejdsplads og en arbejdsgiver, der vælger at investere i medarbejderen ved at sende denne på en sådan uddannelse.

Som noget nyt er uddannelsen nu også SVU-støtteberettiget.

Uddannelsen giver stadig 10 ECTS-points og afsluttes med en skriftlig eksamen.

Ansvarlig for marketing uddannelsen hos Bigum & Co Mikkel Tentscher glæder sig meget til at komme i gang med det nsæte hold:

"Jeg tror, vi har lavet den bedste version af kurset indtil nu og det skal de kommende kursister glæder sig meget til".

Der er relativt få kurser henvendt især det private erhvervsliv inden for markedsføring i Danmark, og der er ingen kurser, der har det samme fokus på online-delen af markedsføringen. Og netop online fylder mere og mere med ord som søgemaskineoptimering, Google AdWords, Facebook-annoncering, konverteringsoptimering, nyhedsbreve og mange lignende discipliner.

Bigum & Co arrangerer kurser inden for bl.a. regnskab, online marketing og projektledelse.