Prime Cargo A/S

Prime Cargo A/S åbner transportafdeling i Polen

Pressemeddelelse   •   Okt 01, 2016 14:32 CEST

Prime Cargo A/S er glade for at meddele, at vi 1. oktober 2016 åbner en transportafdeling i tillæg til vores nuværende 3PL-lager i Stettin, Polen.

I overensstemmelse med vores strategi, ønsker vi at fortsætte med at tilbyde vores kunder kombinerede løsninger inden transport og logistik. Derfor har vi arbejdet strategisk på at etablere en transportafdeling i kombination med vores logistikløsning i Polen. Dens centrale placering i Stettin giver kunderne en unik beliggenhed, når det handler om at servicere vigtige markeder, som de skandinaviske, nordeuropæiske og østeuropæiske.

Morten Høgsberg Nielsen, administrerende direktør i Prime Cargo A/S udtaler: "Stettin-området er en af Polens hurtigst voksende regioner og dens beliggenhed giver unikke muligheder for både skandinaviske og internationale kunder. Vi har de seneste år arbejdet hårdt på at etablere et unikt 3PL-setup og tror på, at tiden er den rette for os, til kombinere vores 3PL-kompetencers tjenester med den ind- og udgående transport.

Jeg er også begejstret over, at vi er lykkedes med at rekruttere inden for vores egen organisation, og at René Minke har sagt ja til muligheden for at blive Transport Manager i denne nye afdeling. Det vil sikre, at vores kunder får det samme høje serviceniveau og de kompetencer, som de kender fra Prime Cargo A/S.

Den nye Transport Manager for Prime Cargo Poland Sp. z o.o., René Minke, glæder sig også til det nye eventyr: "Jeg ser frem til at etablere denne afdeling i Stettin, som vil gøre det muligt for os at levere endnu bedre service til nye og eksisterende kunder med direkte transport ud af Polen. Vi kan tilbyde alle former for transport; sø, luft, kurer, vej, projekt etc. Vi har allerede et indgående kendskab til Polen og ved, hvordan tingene fungerer takket være vores lagerfaciliteter i Stettin ".

Prime Cargo er en international speditørvirksomhed med base i Kolding, men med egne kontorer i både København, Stettin, Chicago, Hong Kong, Shanghai, Beijing, Qingdao, Xiamen, Shenzhen og Ningbo, og agentnet i resten af verden. Det betyder nærvær, selv på den anden side af kloden.

Hos Prime Cargo lægger vi stor vægt på professionel og nærværende service og kort responstid. Vores erfaringer siger os nemlig, at det er vejen frem for at skabe gode og stærke relationer til kunder og samarbejdspartnere.

Vi har et stærkt netværk, der er bygget op omkring langvarige personlige relationer. Og sammen med vores dygtige medarbejdere er det årsagen til, at vi i dag kan agere hurtigt og effektivt. Men vi ved også, at det ikke kommer af sig selv. Derfor gør vi på flere områder aktivt en indsats for at sikre, at vi hele tiden bliver bedre.