inco Danmark

Produkttrends, økologi og inspiration til sommerens menukort på inco Danmarks inspirationsdage

Pressemeddelelse   •   Feb 09, 2011 06:59 CET

Alle vores gæster kan se frem til, at det vil emme af inspiration og nyheder og mange vil kunne bruge denne dag til at blive inspireret og opdateret med de seneste produkt tendenser – og måske få nye tanker til sommerens menukort, siger marketingchef Pernille Juul – ligesom et bredt udvalg af vores leverandører kommer med en palette af produkter, der egner sig til sommeren - fra delikatesser og specialiteter til økologisk frugt & grønt, kød, vin og oste for blot at nævne nogle få, afslutter Pernille Juul.

inco Danmark afholder inspirationsaften i Cash & Carry København onsdag den 23. marts kl. 17.00 til 19.00 og i Tilst, Aarhus afholdes inspirationsdag torsdag den 7. april kl. 10.00 - 16.00 (butiksåbningstiden er kl. 07.00 – 17.00).

Tilmelding er ikke nødvendig – inco Danmark glæder sig til at se såvel distributionskunder som Cash & Carry kunder på inspirationsdagene.

For yderligere information kontakt Marketingchef Pernille Juul, inco Danmark tlf. 2999 6161, pju@inco.dk