Profil Optik by Synsam

Profil Optik gør op med vanetænkning ifbm. brillekøb med Lifestyle: Få din helt egen garderobe af briller

Pressemeddelelse   •   Jan 16, 2017 13:15 CET

Ville det ikke være fantastisk, hvis ens briller både matchede den nyeste aftenkjole eller jakkesættet – samtidig med, at brillerne også var velegnede til en lang dag på kontoret, cykelturen samt strandturen i sommersolskin? Det er desværre meget sjældent, at ét par briller er lige anvendelige til alle formål, og derfor har Profil Optik, som den første af de store danske optikerkæder, introduceret et brilleabonnement, som løser dette.

”Med vores ’Lifestyle Abonnement’ får danskerne nu nem mulighed for at få en fuld garderobe af briller. På den måde kan kunderne for en fast, lav månedlig ydelse hele tiden sikre sig briller til ethvert formål – med den rette styrke og i den nyeste brillemode. Og det bliver endda mere attraktivt, jo flere briller man vælger,” siger kædechef Søren Broberg fra Profil Optik.

Efterkommer stort ønske
Profil Optik efterkommer med ’Lifestyle Abonnement’ dermed et stort ønske fra kædens mange faste kunder, der har brug for briller til mange formål.

”Tidligere har et par nye briller typisk erstattet et andet par, men den vanetænkning vil vi gerne gøre op med, fordi den alt for sjældent afspejler kundens reelle behov. Hvis én type briller passer godt til brug på kontoret, er den samme brille sjældent lige så velegnet til sport. Og mange har også brug for at supplere med en solbrille med styrke. Alt det bliver nu nemmere, da vi har introduceret vores ’Lifestyle Abonnement’,” siger Søren Broberg.

Enkelt og gennemskueligt
Når kunden tegner et ’Lifestyle Abonnement’ får han eller hun frit valg blandt alle brillestel og -glas i butikken. For hver brille du vælger får du 75% rabat på den komplette brilles pris – og derefter betales en fast, lav månedlig ydelse, uanset hvor mange briller der vælges over tid.

”Et abonnement skal være enkelt og gennemskueligt for kunden. Ellers giver det ingen mening. Derfor har vi valgt fast abonnementspris uanset hvilken kvalitet brillestel og -glas, man vælger. Udover selve brillen får kunden også et gratis medlemskab af vores ’Lifestyle Kundeklub’ med udvidede garantier, tryghed og service,” siger Søren Broberg.

Priser
Bruger man flerstyrkebriller er den faste månedlige abonnementspris på 299 kr. uanset om man har 2, 3 eller 10 briller.

Og bruger man enkeltstyrkebriller, er den faste månedlige abonnementspris 199 kr. – igen uanset antallet af briller man har i abonnementet.

Fakta om ’Lifestyle Abonnement’:

• Frit valg i hele butikken på briller og solbriller med styrke
  • Gælder alle kvaliteter af stel og glas
  • Synsprøver er inkluderet i abonnementet
  • 90 dages ombytningsret
  • 1 års uheldsgaranti
  • 1 års tilfredshedsgaranti – styrkegaranti
  • Gratis briller til egne børn under 10 år – fra Essentialserien
  • Gratis plejemidler til brillerne (mængde svarende til normal brug)
  • Gratis udskiftning af sliddele på alle briller – i hele brillens levetid

For yderligere information kontakt kædechef Søren Broberg, sb@profiloptik.dk, tlf. 36 88 86 86.

Profil Optik er i dag Danmarks førende optikerkæde. Hos os mødes du af medarbejdere med høj kompetence og et højt serviceniveau. Vi hjælper dig med at finde en individuel løsning blandt vores brede kvalitetssortiment af briller, solbriller og kontaktlinser fra verdens førende mærkevarer og leverandører. Profil Optik er en del af Synsam Nordic og derfor står der by Synsam under Profil Optik-logoet.