Redpill Linpro

Redpill Linpro Annoncerer Platin Partnership med Alfresco

Pressemeddelelse   •   Nov 30, 2011 10:04 CET

Redpill Linpro, den førende leverandør af Open Source implementerings services i Skandinavien, og Alfresco, den førende open platform for social content management, har indgået samarbejde med Redpill Linpro, som første anerkendte Platin Partner i Skandinavien.

Redpill Linpro har været partner til Alfresco siden 2007, og er i dag den førende Alfresco partner i Skandinavien med adskillige succefulde implementationsprojekter leveret til kunder såsom Västra Götalandsregionen, Capio, Cad-Q, Panaxia, Aker Oilfield Services, Jönköpings Kommun blandt andre.

“Anerkendelsen som Alfresco Platin Partner er yderligere bevis på vores evne til at levere troværdige, ydedygtige og omkostningseffektive ECM løsninger til skandinaviske kunder baseret på Alfresco. Vi bruger dette samarbejde med Alfresco, som et springbræt til at forøge brugen af ECM løsninger i Skandinavien”, siger Fredrik Svensson, Business Area Manager Java Solutions hos Redpill Linpro.

Med over 2,220 kunder i 55 lande er Alfresco verdens mest betroede open platform for højt skalerbar, enterprise-class content management.

”Ved løbende at introducere nye løsninger såsom Alfresco 4 og vores mobile applikationer, hjælper vi firmaer med at forstærke deres arbejdsstyrke ved at integrere og aktivere tablets uden at miste kontrol over firmaets delte indhold.

For hurtig og succesfuld implementering gennem hele Skandinavien, henter vi støtte fra vores regionale partner Redpill Linpro, som er en kyndig partner med solid ekspertise”, siger Christer Eriksson, Nordics Channel Manager at Alfresco.

“Med Alfresco Mobile synes jeg, at Alfresco har taget det næste skridt i Content Management, og vi ser frem til at drage fordel af Plantin samarbejdet og arbejde sammen med Alfresco og bringe disse nye features i de skandinaviske kundernes søgelys. Personligt ser jeg virkelig frem til at møde eksisterende, såvel som nye Alfresco brugere, og bruge disse nye evner” siger Carl Nordenfelt, Product Manager for Alfresco hos Redpill Linpro.

For mere information kontakt:
Fredrik Svensson, Business Manager Java Solutions, Redpill Linpro, mobil: 070-603 36 35, e-mail:
fredrik.svensson@repill-linpro.com, www.redpill-linpro.se

Christer Eriksson, Channel Sales Manager Nordics & Netherlands, Alfresco Software, +44 787 943 1204 , e-mail: christer.eriksson@alfresco.com, www.alfresco.com

Redpill Linpro er Nordens førende leverandør af professionelle ydelser og produkter baseret på open source. Vi tilbyder rådgivning, udviklingstjenester, support, applikationsforvaltning og drift for produkter baseret op open source, fra infrastruktur, databaser, middleware of forretningssystem til løsninger tilpasset til den enkelte kunde, baseret på åben kildekode. Med næsten 200 ansatte kan Redpill Linpro leverera tjenester af høj kvalitet forretnings kritiske løsninger til kunder i hele Norden. Virksomhedens kontorer i Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Göteborg, Karlstad och Stavanger har tæt samarbejde for at sikre kunderne den bedste service, uanset hvor de befinder sig.

For mere information besøg:
www.redpill-linpro.dk