Expedia.dk

Rejs nemmere og billigere for dine optjente point

Pressemeddelelse   •   Jul 20, 2016 11:42 CEST

Expedia.dk, verdens største online rejsebureau, åbner nu op for en ny og mere simple funktion på deres bookingportal, der gør det muligt for alle Expedia+ medlemmer at optjene point med diverse kreditkort og andre frequent-flyer konti samt indløse dem ved køb af overnatninger.

8. juli 2015 åbnede Expedia.dk op for deres loyalitetsprogram, Expedia+, men indtil nu har man som +kunde været nødt til at ændre sine point til en kupon, før de kunne anvendes ved booking af rejser. Expedia.dk har nu gjort denne proces lettere, så man ved check-ud, kan se de kvalificerende point*, der kan anvendes direkte ved det pågældende køb. Medlemmer kan bruge så mange optjente Expedia+ point, de ønsker, i forbindelse med et køb og potentielt bringe udgifterne ned til 0 kr.

Susanne Svensson fra Expedia.dk fortæller: "Vi ønsker at give vores Expedia+ medlemmer mulighed for at rejse for alle deres optjente point og har først introduceret konceptet på vores hoteller, så Expedia+ medlemmer, der udelukkende køber hotelovernatninger, har mulighed for at tilføje deres point direkte til deres konto. Vores rejsende vil have booking, optjening og indløsning af point til at fungere så enkelt som muligt, og det tilgodeser denne nye funktionalitet. I dag kan kunder ’bo for point’, og vi ser frem til at udvide programmet, så man også kan ’flyve for point’, ’lave aktiviteter for point’ samt andre muligheder i fremtiden. Som Expedia+ medlem har det aldrig været nemmere at rejse for point.”

Fordelene som Expedia+ medlem forbliver de samme, når man rejser for point - så rejsende fortsat kan tjene det dobbelte af værdien for deres point, når de indløses på et af de mange +VIP Access ™ hoteller.

I modsætning til mange andre online rejsebureauers point-programmer kan kunder, som rejser for point, også anvende Expedias rabatkuponer. Hertil optjener Expedia+ medlemmer også point via deres flyselskabs frequent-flyer konto samt eventuelle andre kreditkort point-systemer i tillæg til Expedia+ point, når de køber rejser via Expedia.dk.

Der er altså mange måder at optjene de fordelagtige point på til den næste rejse, og booker man eksempelvis en pakkerejse, er der virkelig noget at hente. Samtidig med at pakkerejser via Expedia.dk uden tvivl sikrer de største besparelser på rejsen, så er det også ved booking af både fly, hotel, bil og aktiviteter, at pointene virkelig begynder at rulle ind.

Alle rejsende kan tilmelde sig Expedias loyalitetsprogram gratis her: https://www.expedia.dk/rewards/howitworks. Medlemmer som er logget ind vil automatisk optjene point på alle typer af produkter, de booker hos Expedia.dk.

* Expedia+ medlemmer skal have mindst 3500 point på deres konto for at kunne indløse dem i forbindelse med et køb.

Expedia.dk er en del af Expedia Group, verdens førende onlinebaserede rejsevirksomhed med adgang til hundredetusindevis af hoteller over hele verden (inklusiv både små lokale hoteller og store hotelkæder), mere end 400 flyselskaber samt et bredt udvalg af biludlejningsfirmaer og rejseoplevelser. Ved at kombinere valgmuligheder med avancerede søgeværktøjer hjælper Expedia.dk rejsende med at finde og sammensætte den rejse, der passer bedst til deres individuelle behov. Med Expedias prisvindende mobil-app er det nu også muligt at planlægge og booke flyrejser og hotelophold, mens du er på farten. Expedia app’en tilbyder en række værktøjer til at gøre din rejse lettere. Værktøjerne inkluderer bl.a. kort over lufthavnsterminaler, hotellers check-out tider og notifikationer om status på flyafgange, rutekort til dit hotel samt en masse andre funktioner. Ved at lave personlige pakkerejser, hvor fly og hotel blev booket sammen, sparede vores kunder sidste år mere end 680 kr. pr. booking (baseret på gennemsnitsprisen på en booking af en pakkerejse med fly + hotel).

Expedia.dk er en del af Expedia Inc. Virksomheden leverer brugerværdi for både fritids- og forretningsrejsende og assisterer rejseleverandører med merefterspørgsel og direkte bookinger. Via Expedia Media Solutions får annoncører mulighed for at nå et meget bredt publikum af rejseforbrugere. Expedia administrerer desuden bookinger for nogle af verdens førende flyselskaber og hoteller, for adskillige anerkendte brands, de mest besøgte hjemmesider og for tusindvis af aktive rejsepartnere via Expedia® Affiliate Network.

Expedia, Expedia.dk og Expedias fly-logo er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Expedia Inc. i EU og visse andre jurisdiktioner. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. ©2016 Expedia, Inc.

Få adgang til vores database:

Som verdens største online-rejsebureau har Expedia adgang til detaljerede databaser på forbrugernes rejseadfærd. Hvis du som journalist eller medie vil have specifik viden til et emne, så tøv ikke med at tage kontakt.

Expedia, Expedia.dk og Expedias fly-logo er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Expedia Inc. i EU og visse andre jurisdiktioner. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. ©2013 Expedia, Inc.