Falk Lauritsen Rejser

Rekordmange flyver fra Nordjylland til Middelhavet

Pressemeddelelse   •   Okt 12, 2012 12:41 CEST

Til næste sommer kan jyderne flyve direkte med Falk Lauritsen Rejser til Alanya fra Aalborg lufthavn, og nordjyderne tager generelt godt imod de stadig flere ruter. Antallet af pladser fra Nordjylland vil stige med ca. 55 procent i løbet af det næste år, meddeler rejsebureauet.

Førhen skulle nord- og midtjyderne partout forlænge deres ferie sydpå med timelange rejser til København og lufthavnen i Kastrup. Den tid er for længst forbi.

Med stadig flere ruter fra såvel Aalborg som Billund, er der tilsvarende flere muligheder for at flyve direkte fra lokalområde til slutdestination.

Og det glæder direktør Søren Falk Lauritsen, at rejsende fra Nordjylland tager godt imod de nye tilbud og de nye ruter.

Stigning på 55 procent
”Vi har oplevet en enorm interesse og en flot stigning i antallet af passagerer, der rejser fra Nordjylland til vores destinationer ved Middelhavet. Til næste år vil vi derfor skrue op for kapaciteten, således at vi kan tilbyde helt op til 55 procent flere pladser end vi har kunnet i år”, fortæller Søren Falk Lauritsen.

Alanya en nyhed fra Aalborg
Det er ikke mindst rejserne til Kreta og Mallorca, der trækker, men til næste år udvider Falk Lauritsen desuden med en helt ny, direkte rute fra Aalborg til den populære tyrkiske ferieby Alanya.

Falk Lauritsen Rejser, der netop er blevet kåret som Danmarks bedste charterrejsebureau for andet år i træk, glæder sig til at kunne byde jyderne med om bord på den nye rute, som man i øvrigt forventer sig meget af, fortæller Søren Falk Lauritsen.

Landets bedste rejsearrangør kåres hvert år ved Danish Travel Awards og vinderen findes via et stort Danmarkspanel bestående af analyseinstituttet You Govs 1.400 medlemmer samt via flere hundrede medarbejdere i den danske rejsebranche.

For yderligere informationer kontakt Søren Falk Lauritsen på 2128 5433

Falk Lauritsen Rejser har rødder tilbage til 1967, hvor familien Falk Lauritsen for første gang sendte feriegæster til den spanske ferieø Mallorca. I 2011 og 2012 er Falk Lauritsen blevet kåret til Danmarks bedste charterbureau. I 2012 forventer selskabet at sende ca. 90.000 danskere syd på til sol- og badeferie.