Veeam

Rekordresultat for Veeam i tredje kvartal 2013

Pressemeddelelse   •   Nov 04, 2013 11:39 CET

Veeam® Software, innovativ leverandør af løsninger til backup, replikering og håndtering af virtuelle miljøer til VMware vSphere og Microsoft Hyper-V har offentliggjort resultaterne for tredje kvartal 2013.  Veeams ekspansion fortsætter på alle større markeder på vej mod målsætningen om at nå en milliard dollars i årsomsætning inden for fem år.  Sammenlignet med den tilsvarende periode i 2012 steg salgsindtægterne med 41 % og antallet af nye licenser med 36 %.

Tredje kvartal 2013 blev de 29. kvartal i træk med stigende indtjening for Veeam.  Veeam har i dag over 80.000 kunder i 175 lande i hele verden, og 7.500 nye er blevet tilføjet i løbet af kvartalet.  Partnernetværket omfatter over 20.000 ProPartner-medlemmer.

I det forløbne kvartal var væksten størst i EMEA-regionen.  I Nordeuropa var indtjeningsstigningen 227 % sammenlignet med Q3 2012, i Østeuropa, Mellemøsten og Afrika 223 %, og i Sydeuropa 95 %.

Veeam lancerede også Veeam Backup & Replication v7, en ny udgave af den markedsførende løsning til backup og replikering.  Blandt de mere end 75 nyheder og forbedringer i denne version er der især to funktioner, som ændrer spillereglerne på markedet: indbygget WAN-acceleration og backup fra snapshots.

"Succeserne med den nyeste udgave af Veeam Backup & Replication v7 har sat en ny standard for moderne databeskyttelse. Det velfortjente billede af os som en konstant nyskabende virksomhed har gjort os til et af de hurtigst voksende software-firmaer i verden." siger Ratmir Timashev, grundlæggger og administrerende direktør for Veeam.

I dette kvartal blev Veeam også tildelt flere prestigefyldte udmærkelser, deriblandt "Best of Breed"- prisen for backup og databeskyttelse fra Virtualization Review på VMworld 2013.

Om Veeam Software

Veeam® er Modern Data Protection™. Vi mener, at nutidens it-krav og behov har ændret sig, og at gamle " 3C"-backup-problemer, dvs. høje omkostninger, øget kompleksitet og manglende funktionsevner ikke længere er acceptabelt for nogen organisation.  Veeam leverer kraftfulde, brugervenlige og prisbillige løsninger, der er bygget til Virtualization™ og cloud - et perfekt match til det moderne datacenter.

Veeam Backup & Replication™ er VMware-backup, Hyper-V backup, gendannelse og replikation.  Denne nr.1 Backup™-løsning hjælper organisationer med at imødekomme RPO'er og RTO'er, spare tid, eliminere risici og reducerer kapital- og driftsomkostninger drastisk.  Veeam Backup Management Suite™ kombinerer Veeam Backup & Replication og Veeam ONE™ i en enkelt og integreret løsning, der beskytter virtualiseringsinvesteringer, øger administratorproduktivitet og hjælper med at dæmpe daglige managementrisici.  Veeam Management Pack™ (MP) udvider virksomhedsovervågning til VMware via Microsoft System Center.  Veeam leverer også gratis værktøjer til virtualiseringsfællesskabet.