ATLANTIC MARKETING ApS

Sandals Resorts kåret til verdens bedste "all inclusive resorts"

Pressemeddelelse   •   Nov 10, 2010 11:15 CET

For 17. år i træk er Sandals Resorts blevet kåret til verdens bedste ‘all inklusive resorts’ på fagmessen for rejsebranchen ’World Travel Awards’, der afholdes i London disse dage. Udover prisen som verdens bedste resort, hvor alt er inkluderet i prisen, løb Sandals Resorts sammen med søster-brandet Beaches Resorts også af med priserne for verdens bedste ‘all inclusive resorts’ for familier og verdens mest romantiske resorts. Karin Gert Nielsen, turistchef for Sandals Resorts i Skandinavien, glæder sig over, at Sandals kan fortsætte som verdens bedste resort.

’Sandals har formået at nytænke konceptet med ’alt inkluderet’ og holde fast i det luksuriøse og eksklusive, selvom alt er inkluderet i prisen. Uanset om det er restauranterne, vin-udvalget, de smukke strande, butler-servicen eller de lækre værelser forsøger Sandals altid at overgå gæsternes forventninger og give det lille ekstra, der gør den store forskel’ forklarer Karin Gert Nielsen adspurgt, hvordan Sandals Resorts formår at vinde prisen for 17. år i træk.

Med fire priser i kategorien for ‘Verdens bedste’ fastslår Sandals og Beaches Resorts deres position som tilhørende verdens bedste resorts.

Der findes billeder i høj opløsning her: http://www.atlanticlink.net/pressroom_images.html

Karin Gert Nielsen

Sandals Resorts c/o Atlantic Link