A:larm Music ApS

Sanne Gottlieb udsender singlen In The Flesh under navnet Sunny

Pressemeddelelse   •   Nov 11, 2010 11:52 CET

2. single fra Sunny er nu ude til salg, og udgives samtidigt i Danmark som i Asien. ”In The Flesh” er skrevet i samarbejde med Thomas Sardorf fra Bombay Rockers. Hvor førstesinglen "Vampire Boy" var kantet og rå, er "In the Flesh" en skarpt poleret pop-sang, men stadig med en nerve der beviser at Sunny er mere end en god håndværker, når det handler om at skrive hits.

Efter sin optræden ved det netop overståede Formel 1 Grand Prix i Singapore, står Sunny foran det store gennembrud i Asien, hvor hendes nye single "In The Flesh" lanceres i tæt samarbejde med de største radiostationer i Singapore. Vender Sunny blikket mod Korea, kører der p.t. en stor tv-kampagne med en af hendes sange som underlægningsmusik.

I Danmark kender vi bedst Sunny som Sanne Gottlieb, sangskriveren med en fortid som frontfigur i rockbandet The Poets. Hun fik opmærksomhed fra det store udland, da hendes nummer "Kissing" med i Hollywood-filmen "Sex and The City", og hun har derudover haft musik med i den amerikanske tv-serie CSI og adskillige udenlandske TV reklamer.

’In The Flesh’ havde release i mandags, den 8. november. Læs mere i vedhæftede pressemeddelelse.

Hør ’In The Flesh’ på Sunnys myspace:

www.myspace.com/sunnywibe

Ingrid Dalsten Overgaard