ScanSpot

ScanSpot i USA

Pressemeddelelse   •   Mar 26, 2015 15:40 CET

Den danske virksomhed ScanSpot som det seneste år har udviklet et dansk digitalt fordelsprogram, er i disse dage sammen med Torben Pape-Haugaard, programmør/ejer af CodeCreator på et banebrydende besøg i New Jersey USA.

ScanSpot har lavet en licensaftale med Contacts In Motion fra New Jersey og i disse dage mødes parterne på The Danish Cafe i Red Bank New Jersey for at få de sidste tekniske ting på plads inden overdragen af licensen til Chris Grohman, og Dan Curich fra Contact In Motion.

Contacts In Motion er et amerikanske firma fra New Jersey, der udfører digital markedsføring for mindre lokale virksomheder på internettet og de kan nu så også tilbyde alle deres kunder et digitalt fordelsprogram.
Contacts In Motion er en virksomhed i rivende udvikling med over 100 erhvervskunder på platformen, mere end 50.000 sidevisninger om måneden på JerseyShoreInMotion.com, 30.000 ”followers” på de sociale medier, Jersey Shore InMotion og New Jersey InMotion.

Chris Grohman fra Contacts In Motion udtaler at de er meget glade for samarbejde med ScanSpot.

"Da vi først så ScanSpots tablet baserede fordelsprogram, vidste vi, at det ville være et godt værktøj for vores amerikanske kunder. Fra begyndelsen har Contacts In Motions mål været at implementere et marketings værktøj for små og mellemstore virksomheder til en fordelagtig pris. I dagens marked skal en lille virksomheds markedsføringsstrategi omfatte belønninger og et kundeloyalitets program. Vi ser meget frem til lanceringen og rebrandingen af ScanSpot som Rewards In Motion i USA "

Torben Pape-Haugaard fra CodeCreator i Jylland blev tilbage i 2012 kontaktet af Claudi Kofod, som mente han havde en god ide.

Claudi Kofod sendte mig et udkast på hans ide og jeg var slet ikke i tvivl om at ScanSpot kunne blive til noget stort i Danmark. ScanSpot er en nem og smart måde at promovere sin virksomhed på og samtidig belønne sine loyalitetskunder.

Jeg må dog indrømme, at jeg er meget overrasket over at vi allerede efter ca. to år har sat ScanSpot på det amerikanske marked, det var der jo nok ikke nogen der havde regnet med.

Der er ingen tvivl om, at ScanSpot har et produkt som snart også vil blive kendt i Danmark.

Ejeren af ScanSpot Claudi Kofod udtaler, at det har været en lang og spændende opgave, og kan da heller ikke vente til Contact In Motions kunder kommer i gang med at bruge systemet.

Amerikanerne er noget længere fremme med hensyn til fordelsprogrammer end danskerne, og konkurrencen stor, så det er naturligvis en et stort klap på skulderne, at få sit produkt solgt til et amerikansk selskab der har så mange kunder udtaler han.

Claudi Kofod siger også samtidig at det har haft sine omkostninger, og en af dem er at vi desværre ikke haft tid til at fokusere på det danske marked, men det vil vi nu tage fat om.
ScanSpot vil de næste måneder søge efter en aktiv partner der arbejder med salg og marketing så vi kan få ScanSpot ud i så mange danske virksomheder som muligt inden årskiftet.

ALLE KENDER DET:

Et fordelskort = en forretning. Ti fordelskort = ti forretninger. Nu er det slut med at have ti kort.

ScanSpot er kortløs - en app på telefonen og du er nu klar til at optjene spot i alle de virksomheder der er tilmeldt ScanSpots Loyalitetsprogram.

ScanSpot er en virksomhed, der som sin primære opgave finder løsninger, der både kommer virksomheder og deres kunder til gode

For os er det lige meget, om din virksomhed er stor eller lille, enkeltmands eller kæde.

Vi ønsker at alle skal have den samme mulighed for at markedsføre og sælge deres produkt.

ScanSpot vil hjælpe jer til at eksponere jeres produkt uden ekstra udgifter.

ScanSpot er udviklet i Danmark og er 100% dansk ejet og har naturligvis dansk support.

ScanSpot har siden starten af 2013 undersøgt markedet for rabatkort, medlemsaftaler m.m for fordelskunder i ind- og udland. Det vi fandt ud af var, at alle har nogle gode ting i deres fordelskort, men der manglede noget.....

ScanSpot har nu prøvet at samle de gode ting i et fordelsprogram og er kommet frem til dette program, som gør det lettere og bedre både for kunderne og virksomhederne.