Eurosport Danmark

Se Trotting Masters Final LIVE på Eurosport 2

Pressemeddelelse   •   Sep 12, 2014 11:37 CEST

På søndag kan du fra kl. 15:00-16:30 følge Trotting Masters Final direkte på Eurosport 2.

Trotting Masters Final er den europæiske sæsonfinale i travsporten, som afvikles på Charlottenlund travbane, og som byder på det ypperste inden for travsporten. Trotting Masters Final kan nemlig karakteriseres som travsportens Champions League finale - som denne gang er kommet til København.

Det er første gang, at så stor en travevent bliver afholdt på dansk grund, og med flere travheste i den absolutte verdensklasse er der garanti for en ekstraordinær oplevelse. Charlottenlund travbane forventes besøgt af flere tusinde mennesker på denne travsøndag.

Der er en præmiesum på 1. 9 mil til den hest, der vinder, hvilket er det største nogensinde i Danmark.

Se finalen LIVE på Eurosport 2 fra kl. 15:00.

ABOUT EUROSPORT GROUP

This year Eurosport celebrates 25 years of leadership in live sports broadcasting and digital innovation.

The Eurosport Group is Europe's leading sports entertainment group.

In 2014, Discovery Communications, the world’s #1 pay-TV programmer, took controlling ownership of Eurosport, expanding its portfolio to reach 2.7 billion cumulative subscribers across more than 220 countries and territories.

Eurosport, the n°1 pan-European TV channel, broadcasts in 20 languages and reaches 136 million homes across 54 countries. Eurosport HD is the high definition simulcast of Eurosport. Eurosport 2 broadcasts to 73 million households in 18 languages across 51 countries. Eurosport 2 HD was launched in August 2009. Eurosport Asia-Pacific reaches 16 countries in the region and launched an HD channel in September 2011. Eurosportnews is the sports news channel transmitted worldwide. Eurosport.com, Europe's n°1 online sports destination, has up to 23 million unique users per month (comScore) across an international network of sports websites in 11 languages, including Yahoo! co-branded sites in Germany, Spain, Italy and the UK. The Eurosport.com free mobile applications are available in 10 languages. Eurosport Player, Eurosport's online TV service, provides LIVE and on-demand sports to fans' PCs in 53 countries and the Player application is available for mobile, tablet and connected TV in up to 34 countries. Eurosport Events is the group's expert division in the management and promotion of international sporting events.