Euroflorist Danmark

Send en mistelten og stjæl et kys

Pressemeddelelse   •   Dec 03, 2013 14:03 CET

Nu er julen rigtigt kommet igang hos Euroflorist. Vi giver dig mulighed for at sende juleblomster direkte hjem til en du holder af. Det kan både være en smuk julebuket, en adventsdekoration eller et julearrangement med julens planter.

De fleste af os vælger at dekorere med naturmaterialer i adventstiden. Grangrene, mos, hyacinter, julestjerner og amaryllis er populære. Men en anden traditionsrig juledekoration er misteltenen. Misteltenen er en smuk og myteomspunden plante der i flere tusinde år har været en del af folketroen.

Nyt i år er at du kan sende en mistelten gennem Euroflorist. Du bestiller den enkelt i vores webbutik og misteltenen sendes derefter direkte hjem til modtageren. Det er en fin måde at ønske en god jul på. Og måske kan du også benytte dig af chancen for at hilse på modtageren og stjæle et kys eller to.

Om Euroflorist

Euroflorist er førende på blomsterformidlingsmarkedet i Europa. Vi har et netværk af professionelle florister i 12 europæiske lande. Tilsammen hjælper vi dig med at sende blomster hvorhen du vil. Ligegyldig om det er til den anden side af byen, ude på landet eller et andet sted i verden.

Euroflorist har en lang og gedigen erfaring med at formidle hilsner med blomster. Firmaet blev grundlagt i 1982 i Malmø og blev etableret i Danmark i1993.