Tura Scandinavia AB

SIGMA 18-200mm F3.5-6.3 DC OS HSM Contemporary

Pressemeddelelse   •   Jan 07, 2014 12:00 CET

Sigma lancerer nu en ny standardzoom i Contemporary-serien med højere ydeevne, forbedret nærgrænse, samtidig fylder og vejer den mindre end sin forgænger. Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DG OS HSM har optisk stabilisering (OS) samt Hyper Sonic Motor (HSM) som giver en høj AF hastighed som samtidig er ekstremt lydløs og blød. Dette objektiv er en alsidig standardzoom som er perfekt til fotografering af mange typer motiver. Det er fremstillet i Sigmas nye materiale kaldet komposit TSC, hvilket giver en høj præcision, specielt ved temperaturforandringer. Det har, for at få lang holdbarhed og stor præcision, desuden en bajonetfatning fremstillet i messing. Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DG OS HSM har gennemgået kontrol og kvalitetssikring af Sigmas egenudviklede system (A1) som benytter en 46MP Foveon X3 billedsensor. Takket være dette kan højfrekvente detaljer, der ikke tidligere faldt inden for kontrol rammerne, opdages og korrigeres. Med Sigmas USB-dock kan dette objektiv opgraderes og individuelt finjusteres i fokus og på parameter efter parameter efter eget ønske og behov. Sæt objektivet i docken og tilslut den til en computer, så kan du via softwaren finjustere for eksempel fokus eller andre parametre. Objektivet er forberedt til dette system. Sigma er en af et fåtal producenter hvis produkter ned til mindste detalje er ”Made in Japan”.  SIGMA 18-200mm F/3.5-6.3 DG HSM C leveres med Canon, Nikon, Sony, Pentax og Sigma bajonetfatning.

Specifikationer:
Objektivkonstruktion: 16 element i 13 grupper | Mindste blænde (W): F22 | Filterstørrelse: ø62mm | Billedvinkel (SD1): 76.5°-8.1° | Mindste fokuseringsafstand: 39cm | Mål (diameter x længde): ø70.7mm x 86mm | Antal blændelameller: 7 (rundede) | Maksimal forstørrelsesgrad: 1:3 | Vægt: 430g |

Følg os på Facebook her

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker
og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.

Gear By Carl Douglas er Tura Scandinavia eget mærke. Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil.