Eurosport Danmark

Skal Wozniacki i semifinalen i US Open? Se med på Eurosport

Pressemeddelelse   •   Sep 02, 2014 14:12 CEST

Caroline Wozniacki er i storform, men kan hun nå både semifinale og finale i årets US Open? Se med på Eurosport i nat, når hun møder italienske Sara Errani.

Med sejren over Maria Sharapova er Caroline klar til kvartfinalen, som spilles i nat så snart Roger Federers kamp mod Roberto Bautista er færdigspillet. En kamp, der tidligst starter kl. 01:00.

Eurosports faste tenniskommentator, Michael Mortensen, er meget imponeret over Carolines hidtidige spil i turneringen: "Det er det bedste, hun har spillet siden sin finalekamp i US Open i 2009. Faktisk spiller hun bedre nu, end da hun var nummer et på verdensranglisten. Hun har en gejst, en autoritet og en tilstedeværelse, som vi ikke har set længe, og så er hun mere komplet i sit spil nu".

Kampen mod Errani i nat bør ligge til Caroline, hvis man spørger Mortensen. "Det bliver ikke en nem kamp for Caroline. Errani er en sand mester i at ødelægge modstanderens spil, og så er hun yderst løbestærk. Hun er en spiller, der tvinger Caroline til at skabe spillet, men jeg tror helt sikkert på, at Caroline vinder kampen," siger han.

Se om Caroline kvalificerer sig til semifinalen i US Open direkte på Eurosport.

ABOUT EUROSPORT GROUP

This year Eurosport celebrates 25 years of leadership in live sports broadcasting and digital innovation.

The Eurosport Group is Europe's leading sports entertainment group.

In 2014, Discovery Communications, the world’s #1 pay-TV programmer, took controlling ownership of Eurosport, expanding its portfolio to reach 2.7 billion cumulative subscribers across more than 220 countries and territories.

Eurosport, the n°1 pan-European TV channel, broadcasts in 20 languages and reaches 136 million homes across 54 countries. Eurosport HD is the high definition simulcast of Eurosport. Eurosport 2 broadcasts to 73 million households in 18 languages across 51 countries. Eurosport 2 HD was launched in August 2009. Eurosport Asia-Pacific reaches 16 countries in the region and launched an HD channel in September 2011. Eurosportnews is the sports news channel transmitted worldwide. Eurosport.com, Europe's n°1 online sports destination, has up to 23 million unique users per month (comScore) across an international network of sports websites in 11 languages, including Yahoo! co-branded sites in Germany, Spain, Italy and the UK. The Eurosport.com free mobile applications are available in 10 languages. Eurosport Player, Eurosport's online TV service, provides LIVE and on-demand sports to fans' PCs in 53 countries and the Player application is available for mobile, tablet and connected TV in up to 34 countries. Eurosport Events is the group's expert division in the management and promotion of international sporting events.