Amvina AB

Skip Hop – endnu en kollektion med kendt skandinavisk designer, Sandra Isaksson

Pressemeddelelse  •  2012-05-21 11:00 CEST

Nu udvider Skip Hop sortimentet med endnu en legetøjskollektion, ABC kollektion. Skip Hop samarbejder også denne gang med den kendte svenske designer og illustrator Sandra Isaksson. Skip Hop har tidligere i samarbejde med Sandra udviklet legetøjskollektionen Treetop Friends, der blev lanceret i Sverige i efteråret. Det fantastiske legetøj i serien Treetop Friends er blevet en stor succes i hele verden, ikke mindst i Sverige.

ABC kollektionen er kreativ og pædagogisk. Alt legetøjet er af høj kvalitet både i syning, materialer og funktion. Legetøjet er designet til at være udviklende for børn.

ABC - Babygym
Skip Hop ABC Babygym er en sjov familie af vilde dyr, lyse alfabetmønstre og alle mulige ting, man kan lytte til, se på og røre ved. De bløde buer har flere ophæng til fem dyr, som kan sidde højt, lavt og på tæppet.
Ca pris: 789 DKK

ABC - Aktivitetsspegel
Skip Hop ABC Aktivitetsspejl er et farverigt, sikkert spejl med elefantramme og andre sjove dyr. Fremstillet i plys med broderet krop og detaljer af hør.
Ca pris: 199 DKK

ABC - Aktivitetsbok
Skip Hop ABC Aktivitetsbog – babys første bog, som foldes ud og bliver til en dyrepark med overraskelser.
Ca pris: 169 DKK

ABC – Stack & Stick Animals
Disse tre små dyr er klar til at lege! De kan stables og gøres fast til hinanden (stack & stick) med de bløde burremaver – perfekt til små hænder. Deres søde ansigter, lyse farver og mønstre indbyder til leg.
Ca pris: 199 DKK

Skip Hop sælges og distribueres til forhandlere i Danmark, Sverige og Norge af Amvina AB.

Yderligere produktinformation og billeder i høj opløsning findes på www.amvina.dk/skiphop
(alle billeder kan downloades ved at klikke på dem)
eller kontakt Amvina på info@amvina.dk

Amvina er en svensk import‐ og grossistvirksomhed, som distribuerer baby‐ og børneprodukter samt produkter til gravide og forældre til detailhandlen i Skandinavien.

Vores varemærker i Danmark er Diono, Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Lodger, Pabobo, Skip Hop og Walltastic.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom