Amvina AB

Skip Hop i samarbejde med kendt skandinavisk designer

Pressemeddelelse  •  2011-08-23 09:27 CEST

Skip Hop fra New York er mest kendt for sine populære pusletasker til trendy forældre. Nu kommer der også en legetøjskollektion til de allermindste, en serie skovdyr, som hedder Treetop Friends.

Hele kollektionen er designet i samarbejde med den kendte svenske grafiske designer og illustrator Sandra Isaksson (www.isak.co.uk). Skip Hop designede Treetop Friends på grundlag af Sandras illustrationer.

Selvom Sandra Isaksson bor i England nu, er det ikke svært at gætte, hvor hun har fundet sin inspiration, da Treetop Friends i høj grad minder om de svenske skove, hvor Sandra voksede op. De små Treetop Friends-skovdyr er meget nuttede med en masse små detaljer. Alt legetøjet er af høj kvalitet både i syning, materialer og funktion. Legetøjet er designet til at være udviklende for børn.

Treetop Friends - Babygym
I den hyggelige babygym hænger alle vennerne fra Treetop Friends. Selve tæppet har mange forskellige aktiviteter, som f.eks. raslende blade, blomst med pibelyd og børnesikkert spejl. Pris: 799 DKK

Treetop Friends - Ugle med venner
Denne trio af bedårende fugle, med en klog ugle i spidsen, tilskynder barnet til at gribe, klemme og rulle. Fuglene har den helt rigtige størrelse til, at små hænder kan gribe dem. Pris: 199 DKK

Treetop Friends - Uglemor med baby
Denne ugle er fuld af skjulte overraskelser. Når uglen åbner sine vingerafsløres en babyugle, et spejl og meget mere. Uglen kan også folde sine vinger sammen og gemme sin babyugle. Pris: 229 DKK

Treetop Friends - Aktivitetsbog
Luk op og udforsk et eventyrland med skov, venner og aktiviteter i denne dejlige, bløde bog med broderede detaljer. Pris: 149 DKK

Treetop Friends - Nat og dag-ugle
Denne søde nat og dag-ugle er vågen på den ene side og sover på den anden. Uglen er nem at sætte på barnevognen. De mange udviklende aktiviteter og fine detaljer gør legetøjet sjovt hele dagen.
Pris: 159 DKK

Treetop Friends - Aktivitetsspejl
En ugle med store øjne, som også er en rangle, og en sød fugl, der kan pippe, sidder på spejlet og underholder barnet, mens hun lærer at genkende sig selv. Pris: 199 DKK

Treetop Friends - Barnevognslegetøj
Uglen har bløde fjer på maven og lyder som et klokkespil. Pipfuglen har en gennemsigtig rangle og raslende vinger. Æblet har et tygge- og bidevenligt spejl samt bidering. Sælges separat. Pris: 129 DKK

Yderligere produktinformation og billeder i høj opløsning findes på www.amvina.dk/skiphop (alle billeder kan downloades ved at klikke på dem), eller kontakt Amvina på info@amvina.dk

Skip Hop sælges og distribueres til forhandlere i Danmark, Sverige og Norge af Amvina AB. Amvina er en svensk import- og grossistvirksomhed, som distribuerer baby- og børneprodukter samt produkter til gravide og forældre til detailhandlen i Norden. Vores varemærker i Danmark er Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Lodger, Pabobo, Skip Hop, Sunshine Kids og Walltastic.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom