Ekstra Bladet

Skræddersy dine nyheder med Ekstra Bladet

Pressemeddelelse   •   Okt 12, 2010 11:01 CEST

Vil man kun se forsiden og alle sportssektioner er det nemt at flytte rundt og gemme sine helt personlige indstillinger. Samtidig kan man ændre på tekststørrelsen, gemme sine favoritartikler og det er gjort super let, at dele indholdet med sine venner via facebook, twitter, mail og sms. "Endnu en lækker feature, er muligheden for at søge i Ekstra Bladets store arkiv på både artikler, TV og gallerier som også er integreret i app'en", udtaler udviklingsdirektør Søren Svendsen på Ekstra Bladet

Applikationen er udviklet i samarbejde med den danske virksomhed Spoiled Milk og forretningsudvikler Thomas Hvidt, der sammen med Ekstra Bladet har brugt lang tid på at udvikle og sammensætte design og funktionalitet, så det præsenterer indholdet på den mest optimale måde overfor brugeren. Applikationen kan hentes og afprøves gratis de første 30 dage, hvorefter der kan købes adgang for 12 kroner per måned eller med store rabatter i 6 eller 12 måneder.  "En af de helt store prioriteter med udviklingen af denne app har været at levere et kvalitetsprodukt, hvor det tydeligt fremgår, at brugeroplevelsen på alle planer er gennemtænkt fra start til slut", udtaler Søren Svendsen fra Ekstra Bladet.

Kontaktpersoner:

Christian Jelbo