Edu Priority

Slip for grumme oplevelser - GØR DET HELE SELV!

Pressemeddelelse   •   Mar 20, 2012 21:39 CET

Puuuha, det var en grum én DR kom med der. Bag Facaden - Misbrugt i værtsfamilien sætter virkelig tankerne igang!

Som tidligere College studerende i USA og indehaver af Edu Priority ved jeg hvordan det er at tage udenlands for at studere.

Udvekslingsorganisationerne er til for at hjælpe de studerende så de får en god, tryg og spændende oplevelse. At det modsatte sker og at de unge derimod kommer hjem med grufulde og slemme oplevelser må SIMPELTHEN IKKE finde sted!

Mit råd og budskab til alle studerende der vil til USA for at studere - om det er på College eller High School - er at de skal, og kan, GØRE DET HELE SELV!

Især nu når vi hos Edu Priority har samlet AL information de skal bruge! Slip for alle de brodne kar der er rundt omkring og spar samtidig dine penge!!

Dette svineri med misbrug af unge mennesker SKAL og MÅ stoppes!! Det vækker så meget harme, at en fyr som Nicklas, i dokumentaren, samt andre unge mennesker bliver misbrugt på denne måde. Ét af de steder mennesket udvikler sig mest - og får mest med i rygsækken til livet - er i barndommen. Disse dårlige oplevelser de unge mennesker får, kan, i nogle tilfælde, sætte sig i hukommelsen for altid! STOP DET...

De studerende skal vide at de sagtens kan lande trygt på deres drømmestudie i USA UDEN disse organisationer! Så student, glem organisationerne og værtsfamilierne. Vi hos Edu Priority har samlet den nødvendige information du skal bruge når du skal afsted - Nøjagtig den samme information som du betaler tusindvis af kroner for hos organisationer som STS, Interstudies osv.

Edu Priority hjælper dig på rette vej mod dit drømmestudie i USA!

Find os på: www.edupriority.com (siden er på engelsk)

Med venlig hilsen,

Allan Hansen

Edu Priority

CEO & Founder

Edu Priority har samlet al nødvendig information til de studerende, så de kan komme ind på deres drømmestudie i USA ved egen hjælp. Slip for dyre organisationer og uvished om hvad der sker i processen op til dit udenlandsstudie. Få al den nødvendige information, en Step-By-Step Guide samt privat vejledning via vores services.