smslånlet.dk

SMS-lån er stadig den hurtigste og nemmeste løsning, hvis du mangler penge her og nu

Pressemeddelelse   •   Aug 05, 2015 15:22 CEST

Sommerferien er ved at være slut, og vi skal nu alle tilbage til hverdagen. Denne omstilling kan være svær for alle os med fast job. Især hvis ferien har været god, og vi for alvor har været i stand til at koble af og komme helt ned i gear. Udover at skulle tilbage i trædemøllen, så kan en ekstra stressfaktor her i begyndelsen af august være privatøkonomien.

Juli er en dyr måned, der vel kun er overgået på den front af december. Uanset om man tager på en dyr ferie sydpå eller blot bliver hjemme på staycation, så løber det op, når man går hjemme dag efter dag. Der er is der skal spises og oplevelser, der skal gøres. Derfor er der mange, der står her efter sommerferien med et akut behov for ekstra penge. Det kan godt være, at økonomien udligner sig over de næste måneder, men det hjælper ikke så meget, hvis man har ubetalte regninger her og nu.

SMS-lån kan være en god løsning

På trods af at være udskældt i både medierne og på politisk plan, kan SMS-lån være den smarteste løsning på et akut pengebehov. Det er et mindre beløb, man låner i en kort periode, og uanset en høj ÅOP, er det stadig forholdsvis små penge, man skal betale for at få penge på kontoen her og nu.

SMS-lån eller Kviklån?

Kært barn har mange navne også for klassens frække dreng. Egentlig er SMS-lån, kviklån, mikrolån og hurtiglån navne for den samme type lån. Man låner et mindre beløb - typisk 500 kr. til 3.000 kr. - i 30 dage, hvorefter man betaler det fulde beløb tilbage på én gang. Der er altså ikke noget med månedlige afdrag i flere år, hvilket gør, at det er meget nemmere at overskue et kviklån for de fleste.

Navnet SMS-lån stammer fra fortiden, hvor man kunne søge om disse lån ved hjælp af SMS. I dag har smartphone-teknologien overflødiggjort dette, men navnet hænger ved.

Teknologi og NemID gør det enkelt, hurtigt og sikkert at låne penge online

Lånefirmaerne har været i front, når det kommer til at implementere den nyeste teknologi for at gøre det nemt og hurtigt at låne penge. Det sidste skud på stammen er brugen af NemID. I dag kan man have penge på kontoen samme dag, og processen er som følger:

• Du vælger beløb
  • Du identificerer dig ved hjælp af NemID
  • Kreditvurderingen sker automatisk, og du får svar inden for 15 minutter
  • Er du godkendt til at låne, underskriver du låneaftalen med NemID
  • Pengene overføres til din Nem-konto
  • Du har penge på din konto i dag eller senest i morgen

Brug Smslånlet.dk til at finde det rette lån for dig

Hvis du gerne vil søge om et SMS-lån, er der én metode der gør det endnu nemmere at finde lige præcis det lån og og den låneudbyder, der passer til dit behov.

www.smslånlet.dk er en oversigt over online lån. Her har vi samlet de bedste og billigste SMS-lån, og organiseret dem på en måde, hvor du nemt kan sammenligne og vælge det rette.

Men det stopper ikke der. For over sommeren og efteråret 2015 udvikles Smslånlet.dk med en udvidet og endnu mere brugervenlig søgefunktion, ligesom der løbende tilføjes nye lån og tilbud.

Sammenlign sms lån og låneudbydere der tilbyder hurtigt lån på nettet. Læs omkring de forskellige låneudbydere, lånetyper og muligheder der findes for online lån på www.smslånlet.dk

For yderligere oplysninger kontakt gerne www.smslånlet.dk på kontakt@smslånlet.dk.