Kokken & Jomfruen

Snak med Marianne Eihilt på Facebook

Pressemeddelelse   •   Feb 10, 2011 06:36 CET

Stil spørgsmål til Marianne Eihilt i hendes personlige brevkasse
”Vi har arbejdet så hårdt på at forbedre alle interne områder og kvaliteten på maden gennem flere år, og nu synes vi, det var tiden også at modernisere vores udtryk udad til gennem vores eksterne materialer”, udtaler direktør for Kokken & Jomfruen, Henrik Nygaard.
Et af de tiltag Kokken & Jomfruen i øjeblikket satser hårdt på, er en af tidens helt store trends, Facebook. ”Vi tror på, at Facebook også er vejen frem i forhold til at blive set som virksomhed, så for at følge med de moderne tider, har vi valgt at gøre vores Facebook-profil til et virkelig interessant sted at besøge”, udtaler Henrik Nygaard. Profilen er dynamisk, spændende og informativ. I øjeblikket kan man for eksempel stille spørgsmål direkte til Marianne Eihilt fra Vild med Dans i hendes personlige brevkasse. Der vil også jævnligt blive lagt nye videoer ind, hvor Marianne er med til at give os et indblik i hverdagen hos Kokken & Jomfruen. Se for eksempel, hvordan råvarerne bliver særligt udvalgt, se hvordan menuerne bliver tilberedt i Kokken & Jomfruens køkken, og følg chaufføren, når han kører ud til dig med maden. Kort sagt hele processen fra jord til dit bord!
Samtidig vil der også blive mulighed for at deltage i diverse konkurrencer og meget mere.

Nyt og moderne menukortKokken & Jomfruens nye menukort er netop udkommet, og også her ses et meget mere moderne udtryk end tidligere. ”Vores nye brochure lever også op til ønsket om at vise den højere kvalitet og et mere moderne udtryk end tidligere. Den er langt mere smart, stilfuld og moderne, særligt på grund af nogle helt nye og flotte billeder, der tydeligt viser, hvor lækker maden er”, slutter Henrik.

Brochuren kan bestilles på tlf.: 70 10 70 11 eller på Kokken & Jomfruens hjemmeside www.kokkenogjomfruen.dk
Facebook-profilen kan man se påwww.facebook.com/kokkenogjomfruen.

Snak med Marianne Eihilt på FacebookDer er sket meget hos Kokken & Jomfruen i de senere år. Kvaliteten på maden har fået et kæmpe løft, ligesom alle procedurer i virksomheden er blevet forbedret. Nu følger det visuelle udtryk og hele ansigtet udad til også med i udviklingen. Man kan for eksempel snakke med Marianne Eihilt fra Vild med Dans på Kokken & Jomfruens Facebook-profil.Stil spørgsmål til Marianne Eihilt i hendes personlige brevkasse

Facebook-profilen kan man se på www.facebook.com/kokkenogjomfruen.
Yderligere informationKokken & JomfruenKristina Munch LarsenTlf.: 63 10 71 08 http://www.kokken-jomfruen.dkkristina@kokken-jomfruen.dkFiler og billeder
Snak_med_Marianne_Eihilt_på_Facebook.doc
Ny_Facebook.png