Beauvais foods

Søren Skipper ny salgsdirektør i Beauvais foods

Pressemeddelelse  •  2011-11-14 13:57 CET

Søren Skipper, 43, er i dag tiltrådt sin nye stilling som salgsdirektør i Beauvais foods. Søren skal med sin solide erfaring fra den danske fødevarebranche lede salgsarbejdet af kendte mærkevarer som Den Gamle Fabrik, Glyngøre, Pastella og Beauvais.

Søren har 16 års erfaring fra FMCG branchen, hvor han har arbejdet inden for både salg og marketing i kendte mærkevarevirksomheder. Søren har en uddannelsesmæssig baggrund som Cand.Merc fra CBS.

Efter endt uddannelse blev Søren ansat i Kraft Foods, hvor han de første år arbejdede i marketing bl.a. som Produktgruppechef med ansvar for Kraft Dressing, BBQ sauce, Philadelphia Cheese, Miracle Whip m.v., og senere overgik han til en stilling som Key Account Manager. Efterfølgende har Søren været Key Account Manager i Ferrero Scandinavia og Salgsdirektør i Fritz Schur. Endelig har Søren været 5 år i Nordisk Kellogg’s som Salgsdirektør.

I mere end 160 år har vi dagligt givet danskerne gode smagsoplevelser. Vi udvikler, producerer og markedsfører mærkevarer, der er lavet af de bedste råvarer. Vores produktportefølje tæller idag kendte mærkevarer som Beauvais, Den Gamle Fabrik, Pastella, Glyngøre, Cloetta, Panda og Risifrutti.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom