TUI Danmark

Sommer 14 til salg - Børnefamilier solskirer sig op til et år før afrejse

Pressemeddelelse   •   Jul 04, 2013 10:14 CEST

- Flere og flere børnefamilier ved præcis, hvad de vil have på ferien – hvilket hotel, hvilke uger osv. De booker rejsen tidligere end før, fordi de vil være sikre på at få det, de ønsker. De køber typisk vores familiehoteller, Blue Village og Blue Star, og ved, at det er på de hoteller, man skal være hurtigst ude. Frem til efterårsferien forventer vi at sælge ca. 10.000 rejser til sommer 2014, mener Stig Elling, salgsdirektør i Star Tour.

Blue Village og Blue Star hoteller er skræddersyet til børnefamilier med solafskærmede baby pools, svømmeskoler, film på stranden, teenage hang out område, show skole, børneklubber og en masse andre tilbud, der bliver rost af kunderne i deres rejseevalueringer.

I første runde af sommer 2014 programmet sættes derfor 38 af de mest populære familiehoteller på de mest besøgte sommerdestinationer til salg. Disse hoteller står for ca. 35 procent af alle Star Tours kunder i sommersæsonen. Det gælder hoteller i Tyrkiet, Bulgarien, på Kreta, Cypern, Gran Canaria, Mallorca, Samos og Rhodos.

Fotos kan downloades her:

For flere informationer, kontakt venligst: Stig Elling, salgsdirektør, Star Tour. Tlf.: 20 90 24 13

Fakta:
Star Tour A/S er Danmarks største charterrejsearrangør med en markedsandel i 2012 på 28 %. Star Tour er en del af TUI Nordic. TUI Nordic tilbyder charterrejser fra Danmark, Sverige, Norge, og Finland. Hovedarrangøren er Star Tour/Fritidsresor/Finnmatkat, Nordens største rejsearrangør. TUI Nordic indgår i Europas ledende rejsekoncern indenfor ferierejser, TUI Travel PLC med ca.30 millioner kunder årligt.