NettoHjælp

Sort arbejde & branche manipulation

Pressemeddelelse   •   Jan 06, 2017 09:00 CET

Vi stiller det store spørgsmål,

"Tør du virkelig bruge en tilfældig Handyman/person ind i dit hjem?"

Med priser fra kr. 169 pr. time, kan det umuligt hænge sammen hvis de skal betale for transport, forsikring og professionelt udstyr, som tilfældet er i NettoHjælp.

Når du tager kontakt til en af de mange portaler og hjemmesider, der findes derude, der tilbyder billig privat arbejdskraft af screenede kandidater, har du ingen ide om hvem der kommer ud til dig. Det kan næppe være nogen personer, der er særlig kvalificeret til at gøre noget som helst. Det er også tvivlsomt at nogen af dem betaler moms og skat som man skal.

Du bør bruge virksomheder som NettoHjælp, som din foretrukne Handyman og samarbejdspartner, der jo netop støtter det at uddanne og træne kompetente folk, der udfører god og solid service, der er penge værd. Det er de samme folk der bruges i NettoHjælp gennem flere år, der er stor tiltro til. Desuden er det deres garanti samt forsikring der dækker, hvis noget skulle gå galt hos dig, og ikke en eller anden tilfældig ukendt person.

NettoHjælp bruger professionelle Handymen, der har lavet det samme mange mange gange, der arbejder indenfor deres respektive område på fuld tid. Disse er unægteligt mange gange dygtigere end disse tilfældige mennesker. NettoHjælp bruger tilmed en masse tid og resurser på at indrette rigtige arbejdspladser, arbejdsmiljø og korrekt oplæring, udarbejde planer og process retningslinjer. Det kan umuligt lade sig gøre for kr. 169 pr. time.

NettoHjælp så første gang dagens lys i 2009 med en "Grand opening". Det har været 7 gode år, og vi har efterhånden fået det lært.

NettoHjælp er en service og entreprenør virksomhed med mellem 2-10 ansatte. NettoHjælps kerneforretning er Handyman og Entreprenør service. Foruden Handyman, er vore biler udstyret med et lille Mobil Kræmmer sortiment.

I løbet af de 7 år, har vi studeret folks dagligdag uanset om de er på arbejde eller hjemme. Det er vore kunders liv der har været i fokus, for at se hvordan vi på bedste vis kan hjælpe. Det er de små ting, der måske ikke virker, eller små andre udfordringer, der ofte kan ødelægge en hel dag, eller gøre det uoverskueligt. Tid i dag er en af vore vigtigste værdier - tid til familie og til til det man holder mest af at lave. Når tingene er på plads, kan dagen kører igen som en velsmurt maskine med tid til det man vil. Vort slogan "Når livet skal virke" betyder at alle de små tandhjul i maskineriet kører, hvorved man har færre bekymringer og mere overskud til andre ting. Vi elsker det vi laver i NettoHjælp, og det er med den største passion, ildhu, respekt og dedikation vi løser vore opgaver. Respekt overfor de ting vi arbejder med, og respekt overfor naturen, der ikke må lide unødigt som følge af vores indsats.

Kolibrien er valgt som vores maskot, da vi nære stor respekt og fascination for denne fugl. Kolibrien basker med vingerne ml. 15-80 gange i sekundet. Det giver den super stor versatilitet, præcision og hurtighed, der jo netop er det NettoHjælp vil være kendt for - at kunne være omstillingsparat og hurtig, men uden at det går ud over kvaliteten af vores service.

For at kunne drive en professionel og ansvarlig virksomhed, har vi foretaget nogle intense beregninger af hvad vore priser mindst skal være, for fortsat at kunne betjene vore kunder, så godt og sikkert som muligt.

Fordi vi har så streng en prispolitik, har vi det fornødne overskud til at sikrer os det bedste udstyr, og den bedste uddannelse/kurser/træning af vore medarbejdere, som vi kan tilbyde alle vore kunder.
For os handler det også om de relationer, vi har med vore kunder, og at den dialog vi har, er god og målrettet. Det er vigtigt for os, at vore kunder føler de får noget for de penge de bruger i NettoHjælp. Vi har lavet et system der sikrer, at alle mål og delmål i det mine kunder køber, bliver leveret til tiden.

Miljø

Vi har skarp fokus på miljøet, da det er noget vi skal afleverer til de næste generationer. Derfor bruger vi så hensynsfulde produkter og maskiner som muligt, for at skåne miljøet mest muligt.