Tura Scandinavia AB

SOUL by Ludacris lanceres i Norden af Tura Scandinavia AB

Pressemeddelelse   •   Jul 05, 2012 13:45 CEST

Det er med stor glæde at Tura Scandinavia AB i dag annoncerer at de har fået distributionsrettighederne af de brandvarme og potente hovedtelefoner SOUL by Ludacris. Der findes masser af gode hovedtelefoner på markedet, men de færreste kan tilbyde ægte studiekvalitet. Stil og lydkvalitet kan fungere sammen, det bliver forenet ved lanceringen af det nye SOUL by Ludacris sortiment. Tura Scandinavia AB lancerer alle fem modeller, to in-ear og tre on-ear hovedtelefoner kommer på det nordiske marked.

”Jeg er glad for at vi har fået dette præstigemærke til Tura Scandinavia. Med dette tager vi et skridt imod Hi-fi segmentet. Med flere års erfaring som leverandør af andre velkendte hovedtelefon varemærker, føler vi os nu modne. Efter at have lyttet til SOUL by Ludacris en dags tid må jeg medgive at det er en af de bedste og mest præcise lydgengivelser jeg har hørt.. hovedtelefonerne bruges af Usain Bolt og senest så jeg Cesk Fabregas med et par guldfarvede SOUL SL300 under fodbolds EM,” siger  Lucas Seglert, Brand Manager for SOUL by Ludacris hos Tura Scandinavia AB.

Bag SOUL står Chris "Ludacris" Bridges som har solgt mere end 12 millioner album. Han har haft stor succes og hitliste placeringer med singler som "Stand Up", "Get Back", "Number One Spot", "Money Maker", ”How Low "og "My Chick Bad”. En enestående miks af lyrisk skarphed, humør og billedsprog, har Ludacris positioneret sig som en af musikkens bedste entertainere. I samarbejde med prisbelønnede lydingeniører har han nu lanceret hovedtelefoner hvor stil og lydkvalitet går op i en højere enhed.

Facebook: Tura Scandinavia

For mere information – kontakt Brand Manager Lucas Seglert, Tura Scandinavia AB
Mobiltelefon: +46 733-51 52 99 ▪ E-post: lucas.seglert@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. I alt arbejder 135 personer i Tura Scandinavia AB som omsætter for lige under en milliard svenske kroner. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.