Bownty

Spar penge på restaurantmiddage under Copenhagen Jazz Festival

Pressemeddelelse   •   Jul 06, 2012 16:21 CEST

Du kan købe lækker mad til halv pris under Jazz-festivallen i Købehavn, hvis du planlægger dine restaurantmiddage lidt hjemmefra og køber dem som deals.

Der bliver masser af stemning og liv i byen, når Copenhagen Jazz Festival d. 6.-15. juli finder sted i København. København er et gastronomisk vidunder, og det skal du selvfølgelig nyde godt af under jazz festivallen. Men det er også dyrt at gå ud at spise. Derfor anbefaler deal-virksomheden Bownty, at du på forhånd tjekker ud hvilke gode spise-deals, der er at finde i København i den periode. På den måde kan du spare penge på restaurantmiddage, så du får råd til at bruge flere penge på koncerter.

”Det er en oplagt mulighed at købe deals i forbindelse med storby-ferier og festivaller i Danmark, hvis man gerne vil spare lidt penge”, lyder det fra Steffen W. Frølund, som er direktør for Bownty, ”Deal-markedet udbyder mad- og drikketilbud på alt lige fra brunch eller frokost på hyggelige københavnercaféer, cup-cakes hos fornemme bagerier og smoothies hos den lokale frugt-biks til fornemme restaurantmiddage med mad i topklasse – og alt er nedsat til cirka halv pris”.

Det er nemt hver dag hurtigt at tjekke hvilke deals, der udbydes i København. På http://bownty.dk/kobenhavn finder du en oversigt over alle de deals, der udbydes. De forskellige deals er endvidere inddelt i kategorier, der gør det nemmere for dig at finde netop de deals, du er interesseret i.

Bownty samler alle markedets deals på én hjemmeside og inddeler dem i kategorier, hvilket gør det nemmere for dig at finde lige netop de deals, du er interesseret i. Det betyder også, at du ikke behøver at modtage tilbudsmails fra mange forskellige deal-udbydere, men kan nøjes med at modtage Bowntys daglige tilbudsmail, der samler markedets forskellige tilbud i én mail.  På den måde gør Bownty det for deal-markedet, som Momondo har gjort for rejsemarkedet ved at samle tilbud og gøre dem sammenlignelige.