MariaBingo

Spil kasino-spil i danske kroner på Mariakasino!

Pressemeddelelse   •   Okt 07, 2010 15:07 CEST

Nu er der igen gode nyheder på Mariakasino! Mariakasino har i dag introduceret Seamless Wallet, så man kan spille kasinospil i danske kroner direkte fra ens hovedkonto på Maria.

Nu er det slut med at skulle overføre penge mellem forskellige konti for at spille kasino på Maria. I morges fjernede vi Kasinokontoen, så nu kan man spille kasino i danske kroner direkte fra hovedkontoen, hvilket gør at man ikke længere behøver at overføre penge til sin kasinokonto, men blot kan åbne et hvilket som helst spil i Kasino-lobbyen, og så er man klar til at spille for danske kroner.

Overførsel af penge fra eksisterende kasinokonto
Til de spillere, der havde penge på sin kasinokonto har vi naturligvis sørget for at overføre alle pengene fra kasionkontoen til hovedkontoen.

Mariakasino ønsker alle sine spillere held og lykke - vi ses til en god omgang sjov på MariaKasino!

Vores nyeste - og allerede meget populære - spil i Mariakasino hedder Secret Code. Et spil hvor man kan du udforske Illuminatis hemmeligheder og mysterier og få adgang til det hemmelige selskab. Dybt nede i de gotiske gange gemmer de maskerede statuer deres sandhed – er de engle eller dæmoner?....

Lad dig drages af symbolerne og alle hemmelighederne i Secret Code her.

Danmarks hyggeligste spillesite med op til 5000 gevinster hver time og over 4 millioner kroner i gevinster hver dag!