Eurosport Danmark

Spiller Wozniacki sig i US Open-finalen?

Pressemeddelelse   •   Sep 04, 2014 16:59 CEST

Caroline Wozniacki har vist overbevisende spil under dette års US Open. I morgen venter semifinalen mod Shuai Peng - en kamp du kan se LIVE på Eurosport.

Wozniacki besejrede overbevisende Maria Sharapova og senest udraderede hun italienske Sara Errani med overbevisende og aggressivt spil. Ifølge Michael Mortensen, der er Eurosports faste tennisekspert, ligger kampen til Wozniacki. "De to spillere har mødt hinanden flere gange, og Shuai Peng er en spiller, der ligger godt til Caroline, så jeg er sikker på, at hun vinder kampen i to sæt. Hendes attitude og udstråling er helt fortrinlig i øjeblikket, og modstanderne har fået respekten for hendes spil tilbage".På herresiden spilles de to sidste kvartfinaler i aften og i nat. Tomas Berdych møder Marin Cilic og Roger Federer møder Gael Monfils. Kei Nishikori og Novak Djokovic er allerede klar til semifinalerne, som sendes direkte på Eurosport på lørdag fra kl. 18:00. US Open 2014 direkte på Eurosport
Torsdag den 4. august
19.30 (tidigst): Herrer kvartfinale: Tomas Berdych - Marin Cilic, direkte på Eurosport (HD)
02.00 (tidigst): Herrer, kvartfinale: Gael Monfils - Roger Federer, direkte på Eurosport (HD)
Fredag den 5. august
20.05-23.45:  Damer, semifinaler, direkte på Eurosport (HD)
Lørdag den 6. august
18.00-00.30 : Herrer, semifinaler, direkte på Eurosport (HD)
00.35-02.30:  Damer, doublefinale, direkte på Eurosport (HD)
Søndag den 7. august: 18.30-20.30  Herredouble, finale, direkte på Eurosport (HD)
22.35-01.25:  Damer, finale, direkte på Eurosport (HD)
Mandag den 8. august: 23.05-02.15  Herrer, finale, direkte på Eurosport (HD)

Semifinalerne starter fredag aften kl. 20:05, men det er endnu ikke afgjort, om Caroline Wozniacki spiller den første eller den anden kamp, hvorfor tidspunktet ikke kan blive mere eksakt i skrivende stund.

ABOUT EUROSPORT GROUP

This year Eurosport celebrates 25 years of leadership in live sports broadcasting and digital innovation.

The Eurosport Group is Europe's leading sports entertainment group.

In 2014, Discovery Communications, the world’s #1 pay-TV programmer, took controlling ownership of Eurosport, expanding its portfolio to reach 2.7 billion cumulative subscribers across more than 220 countries and territories.

Eurosport, the n°1 pan-European TV channel, broadcasts in 20 languages and reaches 136 million homes across 54 countries. Eurosport HD is the high definition simulcast of Eurosport. Eurosport 2 broadcasts to 73 million households in 18 languages across 51 countries. Eurosport 2 HD was launched in August 2009. Eurosport Asia-Pacific reaches 16 countries in the region and launched an HD channel in September 2011. Eurosportnews is the sports news channel transmitted worldwide. Eurosport.com, Europe's n°1 online sports destination, has up to 23 million unique users per month (comScore) across an international network of sports websites in 11 languages, including Yahoo! co-branded sites in Germany, Spain, Italy and the UK. The Eurosport.com free mobile applications are available in 10 languages. Eurosport Player, Eurosport's online TV service, provides LIVE and on-demand sports to fans' PCs in 53 countries and the Player application is available for mobile, tablet and connected TV in up to 34 countries. Eurosport Events is the group's expert division in the management and promotion of international sporting events.