Unibet Danmark

Spilletid til folket!

Pressemeddelelse   •   Apr 20, 2009 21:35 CEST

Det har længe været et problem, at flere danske landsholdspillere varmer bænke i deres udenlandske klubber, men nu synes det at lysne.

”Det ser efterhånden bedre ud med spilletid for mange af landsholdets bærende kræfter, og derfor har vi prøvet at spekulere i, hvem der mon får flest minutter på banen i denne weekend,” siger Unibets danske oddssætter Kenneth Pedersen.

”Michael Gravgaard har etableret sig hos Hamburger SV i Bundesliga, ligesom Leon Andreasen og Christian Poulsen får mere spilletid. Og vi forventer at Agger snart genvinder sin startplads og det samme gælder Jon Dahl, når han er 100% fit efter sin skade.”

Se flere odds på Fodbold hos Unibet.

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.