SodaStream Danmark

Sportsvarianter fra SodaStream

Pressemeddelelse   •   Nov 25, 2011 09:35 CET

SodaStream SPORT med druesukker - Når du mangler energi her og nu!
Druesukker er det kulhydrat med højest GI, hvilket er et index for hvor høj blodsukkerstigning man får ved indtagelse af kulhydrat, når kulhydrat indtages alene. Derfor er sportsdrikken optimal når du er har brug for opkvikkende energi på golfdagen, løbeturen, idrætsdagen og på en lang arbejdsdag.

ISOTONIC Crystal Blue og Orange Grapefruit - Med de to ISOTONIC-varianter kan du lave sportsdrikke, som giver fornyet energi. Isotonisk-drikke er kendetegnet ved, at de er tilsat elektrolytter (mineralsalte), som har den positive effekt, at den holder på kropssaltene, som mistes gennem sved. Derfor kaldes den også en rehydreringsdrik og er perfekt i forhold til at opretholde væskebalancen - både under, men især efter træning.

12 liter pr flaske. Vejl. pris kr. 59,95. Se forhandlere på www.sodastream.dk

Om SodaStream

SodaStream er verdens største producent og distributør af maskiner, der kan tilføre kulsyre til vand. Produkterne forhandles i dag i mere end 41 lande verden over. SodaStreams historie går helt tilbage til oprindelsen i 1903, hvor der for første gang blev præsenteret innovative løsninger til markedet for kulsyreholdige drikke. Virksomheden fortsatte med at vokse og blev førende indenfor markedet i både teknologiske fremskridt og kvaliteten af produkterne.

SodaStream-systemet gør det muligt for forbrugerne at lave smag kulsyreholdige læskedrikke - danskvand og sodavand - i hjemmet, som et alternativ til at købe færdiglavede læskedrikke på flaske eller dåse. Dette har mange gode fordele for forbrugerne, blandet andet økonomisk besparelse, mindre transport og opbevaring af pantflasker. Ligeledes er det også en fordel for miljøet, da en SodaStream-maskine og et par flasker kan erstatte tusindvis af flasker og dåser - samt reducerer transport af færdiglavede læskedrikke og vand på flaske.