SPARTOO.DK

Spring ud i sommerens blå bølge!

Pressemeddelelse   •   Jun 13, 2013 14:45 CEST

Blå farver passer til enhver moderigtig silhouet. Turkis er perfekt til sommergarderoben. Det er en elektrisk farve, der passer til sommerens lette påklædning. Marineblå er et sublimt udtryk for navy-tendensen. Du kan umuligt leve uden en af disse nuancer i din garderobe; avancerede fashionistaer bruger den endda som neglelak. Makeup, accessories, og tøj : Den blå bølge er overalt. Vi har ladet os overvælde af denne smarte sommertendens og hopper i et par koboltblå stiletter og styler dem med en lille blå taske. Hop med på den blå bølge...

For Emma Go skal mode på en gang være piget, casual og afslappet i hverdagen. Dette ganske unge mærke blev skabt i 2009, og kreationerne er altid dejligt moderigtige uden at overdrive. Det er for øvrigt takket være en helt personlig stil med finesse og kvindelighed, at det danske mærke hurtigt blev et sammenligningsgrundlag i modeverdenen. Emma Go's hovedsæde ligger i København, mens produktionen er baseret i Spanien. Det er et miks mellem spansk knowhow og dansk akkuratesse, som bærer frugt!

S.Oliver har en enkel vision: mode for alle, til hverdag og til fest. Mærket blev grundlagt i 1969 i Würzburg i Tyskland og er vokset støt til i dag at være en af Europas største modemærker. S.Oliver kendetegnes af afslappede og smarte modeller. De er nemme at kombinere til din stil og er altid fremstillet i kvalitetsmaterialer, nemlig læder, reb og bomuld. Det tyske mærke har forstået at kombinere alle de elementer, der gør det til en nøglespiller på markedet for prêt-à-porter.

Efter at have udviklet sit sit talent hos flere store danske brands, besluttede designeren Line Markvardsen i 2004 at gå sine egne veje og skabte sit eget brand: Edith & Ella. Efter den korte debut som grossist, åbnede hun i 2005 den første butik i København, og har siden fokuseret på detailhandel. Edith & Ella bryster sig af at være et lille brand, med originale kreationer i utrolig kvalitet, der både er klassiske og moderne, enkle og dristige.

Bata har designet og produceret sko til mænd, kvinder og børn i mere end et århundrede! Over hundrede år dedikeret til sko! Historien begyndte i Tjekkoslovakiet i 1894, da Tomas, Anna og Antonin Bata startede deres virksomhed "T & A Bata Shoe Company." Da Antonin blev rekrutteret til hæren og Anna blev gift året efter, overtog Tomas firmaet som eneforvalter, han designede den første sko i tekstil og gennemgik produktionsmetoderne for at forbedre de traditionelle metoder. I 1905 blev der dagligt produceret 2.200 par sko af omkring 250 medarbejdere. På tærsklen til Anden Verdenskrig solgte de 60 millioner par om året i mere end 30 lande verden over. Bata har etableret sig som en af de mest succesfulde familievirksomheder i sin generation, men mærkets succes skyldes ikke tilfældigheder. Gennem betydelige investeringer i forskning og innovation inden for design, materialer og komfort i hver fase af fremstillingsprocessen, og med kunden i centrum, er Bata blevet et af de førende internationale mærker på markedet.

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa

Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og som hurtigt slog igennem som førende webshop med online-salg af sko. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor damesko, herresko og børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (ballerinaer, støvler, sneakers, pumps, støvletter, sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

• Omsætning 2012 : 150 millioner euros
  • Omsætning 2011 : 100 millioner euros
  • Omsætning 2010 : 50 millioner euros
  • Omsætning 2009 : 30 millioner euros