Stadium Denmark A/S

Stadium uddeler 10.000 par fodboldstøvler i Sydafrika

Pressemeddelelse   •   Sep 07, 2010 14:50 CEST

Tirsdag den 31. august rejser 14 personer med Stadium for at være med til at uddele fodboldstøvlerne. Alle, som afleverede deres brugte fodboldstøvler, fik ikke alene rabat på et par nye, men deltog automatisk i lodtrækningen om rejsen.

- Rejsen er en måde, hvorpå vi kan følge støvlerne fra de kasser, de blev afleveret i, til skolebørnene i Sydafrika – det er en fantastisk mulighed. Det er sjovt at kunne bidrage til et aktivt liv på denne måde. Det passer godt til vores mission, siger markedschef i Stadium, Lars-Johan Strand.

Indsamlingen foregik i samarbejde med organisationen Star for Life, som arbejder med at give børn og unge i Sydafrika et bedre liv, mere viden om HIV/AIDS samt indgive håb og tro på fremtiden. Rejsedeltagerne kommer til at møde de unge, som er fra 14 år og opefter. Ud over at deltage i uddelingen af støvlerne, vil rejsen også indeholde en fodboldkamp mod skolens børn og unge, en safaritur og et besøg i deres hjemby.

Du kan også følge med på rejsen! www.facebook.com/stadium.sverige

For flere oplysninger og billedmateriale, kontakt Stadium: Petra Sjöstrand, +46 (0)709-53 47 60, petra.sjostrand@stadium.se

STADIUM.DK NORDENS STØRSTE SPORTSBUTIK PÅ NETTET

Velkommen til Nordens største sportsbutik online. Hos os handler du enkelt mode, sko og udstyr til sport og fritid til den bedste pris.