TUI Danmark

Star Tour har aldrig haft højere kundetilfredshed på flyrejsen: Selv maden smager bedre på et Dreamlinerfly

Pressemeddelelse   •   Maj 05, 2014 14:11 CEST

Som den første nordiske charterarrangør startede Star Tour denne vinter med at flyve kunder på ferie i Den Dominikanske Republik i Boeings nye drømmefly, Dreamliner. Og den enorme investering, det er at indkøbe Dreamlinere giver bonus på kundetilfredsheden, viser det sig.

- Vi har simpelthen aldrig set så høje tal i kundetilfredshedsundersøgelser vedrørende den oversøiske flyrejse nogensinde før. Sammenligner man tallene med tilbagemeldinger på vores andre flytyper, smager selv maden bedre. Den samme mad, vel at mærke, fortæller salgsdirektør i Star Tour, Stig Elling.

Dreamlineren er et ultramoderne og klimarigtigt fly med bl.a. lavere støjniveau, bedre luftkvalitet, højere til loftet og bedre benplads. Star Tours eget flyselskab er i gang med at opgradere til Dreamlineren, og den kommende vinter vil Star Tour bruge flytypen på ruterne Cph-Jamaica, Cph-Den Dominikanske Republik og Billund-Phuket.

- Det er noget af en udskrivning for os at investere i flere og flere Dreamlinere, som vi vil gøre over de kommende år, men det kommer tilbage i kundetilfredshed, og – ikke mindst – i besparelse på brændstof, siger Stig Elling.

Fotos kan downloades her:

For flere informationer, kontakt venligst: Stig Elling, salgsdirektør, Star Tour. Tlf.: 20 90 24 13

Star Tour A/S er Danmarks største charterrejsearrangør med en markedsandel i 2013 på 27%. Star Tour er en del af TUI Nordic. TUI Nordic tilbyder charterrejser fra Danmark, Sverige, Norge, og Finland. Hovedarrangøren er Star Tour/Fritidsresor/Finnmatkat, Nordens største rejsearrangør. TUI Nordic indgår i Europas ledende rejsekoncern indenfor ferierejser, TUI Travel PLC med ca.30 millioner kunder årligt.

Følg os på Facebook, YouTube og Instagram