Sweet Treats ApS

Stop helsehetzen og rabatordninger til fitnesscentret - Vi vil have kage!

Pressemeddelelse   •   Sep 12, 2016 21:59 CEST

Stop helsehetzen og rabatordninger til fitnesscentret - Vi vil have kage!

Vi kan ikke hele tiden sidde og bide i et æble, tænke på at vi skal være sunde og slanke, og så samtidig være smillede og glade på vores arbejdsplads.

Det er jo ikke lønnen, rabat på fitnesscentret, muligheden for fælles-løb med kollegaerne efter frokost, eller arbejdsopgaverne, der gør danskernes arbejdsglæde stor. Det gør gode kollegaer, fællesskab og kalorierig kage derimod.

Lad os nu se tingene i øjnene og være ærlige overfor os selv. Vi skal ha kage på arbejdet! Kage skaber rammerne for samvær og arbejdsglæde. Et pusterum i hverdagen, hvor vi ikke skal tænke på alt det sundhedspjat, men i stedet kan nyde en velfortjent kaffe- og kagepause, og få os et grin med kollegaerne.
Det gør os glade og trygge!

Glem alt om kageordninger og alt for dyre panik-indkøb i bageren. Nu kan din arbejdsplads nemlig få et kage-abonnement, hvor I helt automatisk får leveret en ny lækker kage til døren hver uge eller en gang om måneden.

Det skaber arbejdsglæde og overskud med en velfortjent kaffe og kagepause – Et kageabonnement hos Sweet Treats er en hjælpende hånd.

Sweet Treats er firmaet, der leverer smagfulde kager til alle typer af arbejdspladser i hovedstadsområdet. Fra autoværksted til advokatkontor – fra børnehave til børsen.

Kagerne fra Sweet Treats er altid friskbagte fra Gorms Bageri på Store Kongensgade 71, og leveres i Sweet Treats egen flotte emballage. Et kageabonnement koster fra 200 kr. Levering er onsdage eller torsdage hver uge - eller den sidste uge i måneden.

Læs mere på www.sweettreats.dk eller kontakt Jeppe Falk på jeppe@sweettreats.dk for yderligere information.

Sweet Treats har igennem flere år set hvordan medarbejdere på en arbejdsplads får øget arbejdsglæde, når de får lækker kage serveret.

Så nu vil Sweet Treats sikre at der kommer lækker kage hver uge, da vores forretning bygger på et abonnements koncept.

Sweet Treats vil ikke kun levere en oplevelse for smagsløgene, men vi vil også øge arbejdsglæden.