Benjamin

Store vaske problemer, kræver store industri vaskemaskiner

Pressemeddelelse   •   Maj 16, 2019 14:37 CEST

I vores hverdag vasker vi tøj, det er ingen nyhed. Det sker engang imellem, og det er for de fleste ikke en kæmpe stor udfordring. Men for hoteller, restauranter, cafeer og mange andre servicevirksomheder, går det ikke med en lille vaskemaskine. Derfor har størstedelen nogle rigtig store industri vaskemaskiner.

Genbrug er vejen frem

I en dagligdag med rigtig højt forbrug, hvor alle rester, maskiner der ikke bruges længere, og ting der bare for gamle, bare bliver smidt ud, er det rart at nogle virksomheder går meget op i genbrug. Derfor kan restauranter og hoteller spare penge, samtidigt med at de hjælper på miljøet. Man får også garanti med i købet, så det ikke virker som et spild af penge, at købe en allerede brugt industrivaskemaskine. En vaskemaskine er nemlig typisk en maskine man helst vil købe fra ny, da trods de koster mange penge, regner man med at de virker bedre hvis de er helt fra ny af. Det er dog ikke altid tilfældet.

En kraftigere maskine

Når man læser at det er brugte industrivaskemaskiner, tænker man måske at de ikke virker ordentligt, og det er faktisk helt rigtigt. Efter ca. 3-6 år, hvor vaskemaskinen er blevet brugt 4-5 gange dagligt, er den nok blevet lidt slidt. Derfor alle de brugte industrivaskemaskiner der bliver opsøgt til at sælge videre, gennemgår en gennemgribende renovering. På den måde får kunden en dyr maskine, hvor prisen er faldet drastisk, brugt i flere år, men som virker som den ny. De kan gennemsnitligt holde til cirka 30 år, med 7-8 daglige vask. Garantien gør også rigtig meget for kundetilfredshed, da man så kan ringe ind til den givne virksomhed, og få hjælp hvis ikke den virker som forventet. Dette kan gøre en kæmpe forskel for kunder, da en brugt maskine i forvejen virker tvivlsom.